Skravletråd September

Shadow koste magen igår ❤
1473923729094.jpg

Unge endelig i Bhg igjen, snart kontroll hos Jm. Så håper jeg virkelig ikke de ringer fra Bhg !

Sååå lei av å miste smokker. Knøt fast en på hver vogn, tok av en dag tidlig siden jeg ikke fant noen. Nå er den borte.

God kveld damer, jeg har bakt og hvert i butikken med naboen.

Begynner å merke at alt som skjer når jeg står blir vanskeligere og vanskeligere! Nedpres nesten konstant og kynnere/maserier som kommer når som helst, nesten hele tiden da!
Hva bakte du?

God morgen:). Bare jeg som er våken, for en gangs skyld sover storebror enda etter nok en dårlig natt. Burde sovet litt til jeg også når først begge 2 sover men får ikke til. Irriterende. Sitter og lurer på om storebror skal i bhg eller ei idag.
God morgen

Ja da er det nok lett å finne tilbud :) jeg har opplevd at samme merke i sko kan variere med 1 str på ulike modeller jeg da. Og det er så kjedelig, men hun bruker asics, så vet ikke om andre merker er like ekstreme :p
Asics sluttet vi å bruke så vet ikke hvordan de er lengee
Om de er fpr små sender jeg de bare tilbake

God morgen :)
Planen min er å finne ut hvorfor jeg ikke har fått lønn. Så skal jeg pleie sykt barn, en liten tur i butikken og forhåpentligvis få gjort litt husarbeid. Har omtrent ikke fått gjort noe siden fredag, da småen har hvert så dårlig og det syntes nå :p

Hva er dine planer for dagen da?
Kjedelig å ikke få lønn

God morgen :)

Her er planen å levere poden (forhåpentligvis smertefritt) i bhg, deretter skal jeg på svangerskapskontroll hos jordmora mi. Mannen blir faktisk med i dag :)
Så skal vi hjem og rydde babyrommet og rommet til eldstemann, flytte senga vår inn til eldstemann og rive taket på soverommet vårt.
Broren til mannen kommer i løpet av de neste dagene for å hjelpe oss med lydisolering av 1 vegg og taket :)

Enn du?
Oj det var litt planer det

Back
Topp