Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er ungen levertDet skjønner jeg godt!
Du får slappe av når du kan![]()
stolt selv jegOoh, stolt av deg![]()
Hva bakte du?God kveld damer, jeg har bakt og hvert i butikken med naboen.
Begynner å merke at alt som skjer når jeg står blir vanskeligere og vanskeligere! Nedpres nesten konstant og kynnere/maserier som kommer når som helst, nesten hele tiden da!
God morgenGod morgen. Bare jeg som er våken, for en gangs skyld sover storebror enda etter nok en dårlig natt. Burde sovet litt til jeg også når først begge 2 sover men får ikke til. Irriterende. Sitter og lurer på om storebror skal i bhg eller ei idag.
Ha en fin dagPåtide og da i bhg og rett på jobb. Viktig dag idag på jobben, så har nok å gjøre.
Kjenner på kroppen at jeg virkelig kunne tenkt meg å sovet mer enn til knappe 5 før hun vekka meg
Vaske klætGod morgen alle sammen.
Hva er planen i dag?
dritt at jeg ikke får hvert medUnge endelig i Bhg igjen, snart kontroll hos Jm. Så håper jeg virkelig ikke de ringer fra Bhg !

Asics sluttet vi å bruke så vet ikke hvordan de er lengeeJa da er det nok lett å finne tilbudjeg har opplevd at samme merke i sko kan variere med 1 str på ulike modeller jeg da. Og det er så kjedelig, men hun bruker asics, så vet ikke om andre merker er like ekstreme
![]()
Kjedelig å ikke få lønnGod morgen
Planen min er å finne ut hvorfor jeg ikke har fått lønn. Så skal jeg pleie sykt barn, en liten tur i butikken og forhåpentligvis få gjort litt husarbeid. Har omtrent ikke fått gjort noe siden fredag, da småen har hvert så dårlig og det syntes nå
Hva er dine planer for dagen da?
Oj det var litt planer detGod morgen
Her er planen å levere poden (forhåpentligvis smertefritt) i bhg, deretter skal jeg på svangerskapskontroll hos jordmora mi. Mannen blir faktisk med i dag
Så skal vi hjem og rydde babyrommet og rommet til eldstemann, flytte senga vår inn til eldstemann og rive taket på soverommet vårt.
Broren til mannen kommer i løpet av de neste dagene for å hjelpe oss med lydisolering av 1 vegg og taket
Enn du?
Jo takk for detVelkommen hjem til hverdagen![]()
Bare å kjøpe inn flere.Sååå lei av å miste smokker. Knøt fast en på hver vogn, tok av en dag tidlig siden jeg ikke fant noen. Nå er den borte.
Sånn nå pus på meg også da jeg gikk gravidShadow koste magen igår ❤
Vis vedlegget 197035
Jadritt at jeg ikke får hvert med![]()
Bare å kjøpe inn flere.
Smokker går som regel fort![]()
Sååå lei av å miste smokker. Knøt fast en på hver vogn, tok av en dag tidlig siden jeg ikke fant noen. Nå er den borte.
Skillingsboller og sjokoladebollerHva bakte du?
det virker helt sikkert nå siden jeg ikke kunne bli med likevel!Jamen har på følelsen at det apparatet ikke virker