Hahah! Gubben tror det er 557 derHihiutfordrer deg til å telle
Vi kan ha gjettekonkurranse?!![]()
Han skal telle de en dag. Jeg gidder ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah! Gubben tror det er 557 derHihiutfordrer deg til å telle
Vi kan ha gjettekonkurranse?!![]()
Oi, permisjon snart slutt allerede?!Ja da er det nok travelt for deg.
Joda bra med oss, småen har hvert syk siden lørdag og frøkna ble sendt hjem fra skolen med magevondt og kvalme. Men hu har hvert helt fin når hu kom hjem daellers så er det vel ikke så mye som skjer her, starter ikke i jobb før 29 september men da blir det og fult kjør
![]()
God morgenGod kveld damer![]()
Snuppas lekser?holder på å bli tussette i huet av de leksene![]()
Så slitsomt for henneVi jobber med det enda :-O Hun har sovet 30 minutter siden jeg skrev her i stad. Sovner, men våkner igjen med en gang.
Ryddesalg på coopobsen her. Så var happy med fangsten. Ble en del ullsokker til begge så nå skal de ikke fryse!Oi, hvor har du vært?![]()
Oi, permisjon snart slutt allerede?!det har gått fort!
God bedring til barna![]()
Hva skjer i dag da?Påtide og da i bhg og rett på jobb. Viktig dag idag på jobben, så har nok å gjøre.
Kjenner på kroppen at jeg virkelig kunne tenkt meg å sovet mer enn til knappe 5 før hun vekka meg
Min plan er å fortsette på rommet til mellomste. Og å gå en skikkelig lang tur med yngste midt på dagen i det meldte finværet.God morgen![]()
Planen min er å finne ut hvorfor jeg ikke har fått lønn. Så skal jeg pleie sykt barn, en liten tur i butikken og forhåpentligvis få gjort litt husarbeid. Har omtrent ikke fått gjort noe siden fredag, da småen har hvert så dårlig og det syntes nå
Hva er dine planer for dagen da?
Ikke sååå omfattende oppussing. Her skal et rom bare tømmes for å malesGod morgen
Her er planen å levere poden (forhåpentligvis smertefritt) i bhg, deretter skal jeg på svangerskapskontroll hos jordmora mi. Mannen blir faktisk med i dag
Så skal vi hjem og rydde babyrommet og rommet til eldstemann, flytte senga vår inn til eldstemann og rive taket på soverommet vårt.
Broren til mannen kommer i løpet av de neste dagene for å hjelpe oss med lydisolering av 1 vegg og taket
Enn du?
Ja, hun blir skikkelig utafor stakars. Og vi finner liksom ikke noe som plager henne heller. Må innrømme at det virker litt som hun kanskje tester litt? Men er hun for liten?Så slitsomt for henne![]()
Min plan er å fortsette på rommet til mellomste. Og å gå en skikkelig lang tur med yngste midt på dagen i det meldte finværet.
Skal følge mellomste og kusina på dans i ettermiddag.
Burde tatt en tur på kjøpesentret, bytte ei bok og kjøpe masse brød på obs (3 for 2) men vi får se. Må ha et par bursdagsgaver til jenter på 5 før søndag også.
Blir fort litt jobb det ogsåIkke sååå omfattende oppussing. Her skal et rom bare tømmes for å males
Men aller først lage frokost til meg og mannenDu har nok å henge fingrene i du da ja![]()
Hei! Ja det er det. Der da?God morgenalt bra der?
Inatt traff jeg virkelig briste punktet,Høres lurt ut. Er jo ikke uvanlig at man blir ekstra sliten som gravid og med to stk inni der er det viktig å høre på kroppen!
Hvordan ligger dere an på rommet? Blir det maling i løpet av helga?Min plan er å fortsette på rommet til mellomste. Og å gå en skikkelig lang tur med yngste midt på dagen i det meldte finværet.
Skal følge mellomste og kusina på dans i ettermiddag.
Burde tatt en tur på kjøpesentret, bytte ei bok og kjøpe masse brød på obs (3 for 2) men vi får se. Må ha et par bursdagsgaver til jenter på 5 før søndag også.
Det skjønner jeg godt!Inatt traff jeg virkelig briste punktet,
Men satser på Bhg i dag