hahaha. har ikke hvert ute av huset ennåHar du fortsatt ikke funnet deg sjokolade?
Altså nå kunne jeg hvert slem å tatt bilde av hva jeg har, men holder på å sovne i senga så det blir en helt annen dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha. har ikke hvert ute av huset ennåHar du fortsatt ikke funnet deg sjokolade?
Altså nå kunne jeg hvert slem å tatt bilde av hva jeg har, men holder på å sovne i senga så det blir en helt annen dag![]()
Tipper sofaen var godKommet hjem, fått meg litt mat og funnet sofaen
er litt sånn når vi skal hjem fra Island også..Jada blir sikkert det
Ja ikke sant!Hahahan er heldig som har så snill kone som deg
![]()
HahaHer går man rundt i god tro om at klærne man har på er rene.. Mannen ventet selvfølgelig helt til nå med å fortelle meg at bollemagen skjulte noen flekker helt nederst![]()
Veldig deiligSøt hun er da, og godt hun var frisk![]()
Foreldresamtale på skolen, jobb, vennegruppe for mellomstePlaner for i morgen da jenter?
Så tidlig ?JEG VIL HA SJOKOLADE!!!!
![]()
Ja altså om du vil ha en fødsel som min så bare ta denJa faktiskelsker å føde!!!
har hatt lyst på det siden i gårSå tidlig ?![]()
Nei er sååå leiGodt det![]()
God morgenGod morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
Jeg har 2 dager fri nå. Så her blir det husarbeid i dag.
Kom hit å fåhar hatt lyst på det siden i går![]()
God morgenjeg skal prøve å gjøre husarbeid selv ! Også skal jeg til vippedama også skal jeg glede meg til i morgen
![]()
Kom hit å få![]()
Så.bra daVåkna opp til helt feberfri og frisk snuppe i daghurra Vis vedlegget 196786
Gå på butikken dagidder ikke gå sååååååååååååååååå langt i dag![]()
G er på jobb så jeg er hjemme aleeeeeeeeeeene!
Håper hun har ristet det av segJa ikke vært i formen i dagkvikna veldig til før leggetid å var seg selv da, å ikke noe feber nå ! Så krysser fingrene
Har vært her siden fredag. Lengee enn vi pleier på storbyferierKunne tenke meg det, spesielt siden dere ikke har hvert der så lenge, men kb må tilbake på skolen![]()
Ja veldig deilig etter 3 dager det ! Klar for hjem reise ?Så.bra da
skal det etterhvertGå på butikken da![]()