Så deilig med fri da.Her kommer vaskehjelpen i dag. Skal på coopobs å storhandleGod morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
Jeg har 2 dager fri nå. Så her blir det husarbeid i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig med fri da.Her kommer vaskehjelpen i dag. Skal på coopobs å storhandleGod morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
Genial sak!Da har premien blitt lagt til Topp 100-lista![]()
deilig daSå deilig med fri da.Her kommer vaskehjelpen i dag. Skal på coopobs å storhandle
Har ikke lyst hjemGodt det da
Blir sikkert kjedelig å reise hjem igjen!
God bedring til den sykeTitter innom her da jeg ikke får sove. Har en liten syk tass sovende vedsiden av meg og hver gang jeg sovner starter hosten hans...
Dwt var tidligGod morgennoen bestemte seg for at 5 var en passende tid. Hvorfor ikke stå opp samtidig med pappa
![]()
God morgenGod morgen. Her har vi sovet utrolig dårlig i natt. Storebror våknet bare vi prøvde å bære han over i egen seng (sovnet i vår seng), så ble liggende veldig urolig i vår seng. Våknet forkjølt morges:-/ Lillebror har styrt noe veldig med amming - lurer på om det er økedøgn på gang. Ble ihvertfall sittende med han i hele går kveld, kunne ikke legge han fra meg når han sovnet.
Vært her siden fredagOi såpass!bare for kamp eller har dere vært der lenge nå?
Ja veldig greit med vaskehjelp. Kommer 1 gang i ukendeilig daikke noe vaskehjelp her i huset..
Så her må jobben gjøres selv![]()
God morgenGod morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
God morgen mallaGod morgen!
Den var finDa har premien blitt lagt til Topp 100-lista![]()
pappa, og tanta mi bruker vaskehjelp 1 gang i ukaJa veldig greit med vaskehjelp. Kommer 1 gang i uken
Jeg skal "kose" meg med husarbeid...God morgen
Kos deg med fri
Vi skal hjem i dag![]()
Mhm det er god hjelppappa, og tanta mi bruker vaskehjelp 1 gang i uka
De synes det er veldig greit![]()
Hjem i dag?Jeg vil iķke hjem !!!
mulig jeg kommer til å ha en når vi er ferdig med oppussing av husMhm det er god hjelp![]()
Off jaaDwt var tidlig