Skravletråd September

God morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
Jeg har 2 dager fri nå. Så her blir det husarbeid i dag.

God morgen :) noen bestemte seg for at 5 var en passende tid. Hvorfor ikke stå opp samtidig med pappa :p
God morgen!
Her drøyde han det til halv 6 ;)
Ikke akkurat så veldig motiverende å stå opp når klokkeslettet starter med 05...
Sukk, jeg får legge meg litt når han er levert i barnehagen :)

Når gubben sender sms "kan vi ha empanadas til middag" aldri lagd det før, googler, finner oppskrift og tenker "dette kan da ikke være så vannskelig"
Nå er ikke jeg noen mesterkokk men vi prøver ;) stay tuned ;)
Det klarer du nok fint ;)
Kjempegodt er det også :)

God morgen!
Her drøyde han det til halv 6 ;)
Ikke akkurat så veldig motiverende å stå opp når klokkeslettet starter med 05...
Sukk, jeg får legge meg litt når han er levert i barnehagen :)
Flere som har earlybirds til barn :D
Her så ringer alarmen til mannen kl 5. Så skal han slumre og slumre. Da våkner jo hu, så må jeg sparke gubben ut av senga "men for faen, pell deg opp" freser jeg :p

God morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
Jeg har 2 dager fri nå. Så her blir det husarbeid i dag.
Skal til kiropraktor kl 11:-). Og forening i kveld:-). Storebror er blitt forkjølt (igjen!!) ila natten men er feber fri og allmenntilstanden virker fint så tenker jeg leverer han i bhg for noen timer:-)

Flere som har earlybirds til barn :D
Her så ringer alarmen til mannen kl 5. Så skal han slumre og slumre. Da våkner jo hu, så må jeg sparke gubben ut av senga "men for faen, pell deg opp" freser jeg :p
Han begynte med ekstra tidlig opp om morgenen etter at han starta i barnehagen, jeg som hadde håpet at det skulle bli omvendt :p
Før barnehagestart sto han opp tidligst kl 6, nå skal han opp senest halv 6.. Er ikke store forskjellen altså, men 05 er natta og 06 går "greit" ;)

Han begynte med ekstra tidlig opp om morgenen etter at han starta i barnehagen, jeg som hadde håpet at det skulle bli omvendt :p
Før barnehagestart sto han opp tidligst kl 6, nå skal han opp senest halv 6.. Er ikke store forskjellen altså, men 05 er natta og 06 går "greit" ;)
Vi stod opp tidlig før sommeren, men så stod hun plutselig opp 7 en periode :D men nå er vi tilbake til start, gaaaaah!! Så om det blir for tidlig må jeg legge inn en dupp nr 2 også :p

Vi stod opp tidlig før sommeren, men så stod hun plutselig opp 7 en periode :D men nå er vi tilbake til start, gaaaaah!! Så om det blir for tidlig må jeg legge inn en dupp nr 2 også :p
Det blir litt slitsomt i lengden, men hva kan man gjøre liksom :) Krysser fingrene for at de begge sover litt lengre snart ;)

Da har premien blitt lagt til Topp 100-lista :)

Back
Topp