PrøverHang in there søta <3 snart er det din tur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PrøverHang in there søta <3 snart er det din tur![]()
God morgen!God morgennoen bestemte seg for at 5 var en passende tid. Hvorfor ikke stå opp samtidig med pappa
![]()
Idag var det enda tidligereGod morgenFin tid å stå opp på det
Like fint som i går
![]()
Husker jeg sa til gubben "idag er dagen" å da det ikke skjedde noe sa jeg "i morgen da kanskje"PrøverVåkner hver morgen i håp om at det sier *splæsj* meeen nei da!!
![]()
Det klarer du nok fintNår gubben sender sms "kan vi ha empanadas til middag" aldri lagd det før, googler, finner oppskrift og tenker "dette kan da ikke være så vannskelig"
Nå er ikke jeg noen mesterkokk men vi prøverstay tuned
![]()
Flere som har earlybirds til barnGod morgen!
Her drøyde han det til halv 6
Ikke akkurat så veldig motiverende å stå opp når klokkeslettet starter med 05...
Sukk, jeg får legge meg litt når han er levert i barnehagen![]()
Ja det så ikke så vannskelig ut. Kona til stebror er fra Chile så jeg kan alltids ringe hu om jeg trenger hjelpDet klarer du nok fint
Kjempegodt er det også![]()
Skal til kiropraktor kl 11God morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
Jeg har 2 dager fri nå. Så her blir det husarbeid i dag.
Han begynte med ekstra tidlig opp om morgenen etter at han starta i barnehagen, jeg som hadde håpet at det skulle bli omvendtFlere som har earlybirds til barn
Her så ringer alarmen til mannen kl 5. Så skal han slumre og slumre. Da våkner jo hu, så må jeg sparke gubben ut av senga "men for faen, pell deg opp" freser jeg![]()
Vi stod opp tidlig før sommeren, men så stod hun plutselig opp 7 en periodeHan begynte med ekstra tidlig opp om morgenen etter at han starta i barnehagen, jeg som hadde håpet at det skulle bli omvendt
Før barnehagestart sto han opp tidligst kl 6, nå skal han opp senest halv 6.. Er ikke store forskjellen altså, men 05 er natta og 06 går "greit"![]()
God morgenGod morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
Jeg har 2 dager fri nå. Så her blir det husarbeid i dag.
Huff stakkarsTitter innom her da jeg ikke får sove. Har en liten syk tass sovende vedsiden av meg og hver gang jeg sovner starter hosten hans...
Det gjorde hun absolutt heldigvis!Håper hun koset seg![]()
Det blir litt slitsomt i lengden, men hva kan man gjøre liksomVi stod opp tidlig før sommeren, men så stod hun plutselig opp 7 en periodemen nå er vi tilbake til start, gaaaaah!! Så om det blir for tidlig må jeg legge inn en dupp nr 2 også
![]()
Nei de spiste mens jeg lagde maten så når alt var ferdig var de også ferdigeHva drev mannen med?jobb?
Skjønner det. Når er termin?Veldig lyst til å fødeMen virker ikke som om det blir noe av
*utålomodig*
God morgen! Sovet godt?God morgen!