Haha du får gjøre detneeeeeeeeeeeeeeei!! nekter! skal sittestreike på utsiden der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha du får gjøre detneeeeeeeeeeeeeeei!! nekter! skal sittestreike på utsiden der![]()
Håper hun koset segVenter på at snuppa skal være ferdig på dans om ca 4 min![]()
Ja det er utrolig frustrerendeEr visst ikke så uvanlig.. Men fryktelig frustrerende! Og enda verre når hun ikke sier i fra etterpå.. :/
Hva drev mannen med?Innom mens jeg spiser, vi pleier å spise sammen, men ble ikke helt sånn idag
HahaDa er jeg på plass
Vært og tatt en masse bilder med søsknene mine (.. pappas unger. Siden han fyller femti.).
Fikk bror (.. mammas unge på 15) til å ta bilder.. og makan.. Jeg hadde ikke klart å ta så dårlige bilder om jeg prøvde engang![]()
Endte med at dattera på snart 7 måtte overta. Hun får bedre bilder![]()
God bedring til lille <3 håper det ble litt søvn på degTitter innom her da jeg ikke får sove. Har en liten syk tass sovende vedsiden av meg og hver gang jeg sovner starter hosten hans...
Så søt hun er
Da får du nyte litt roLevert.
Da er det litt mer rolige jobb dager ut uken før det er på'n igjen
Så deilig daJa, endelig![]()
Hektisk og fin dagJa, gleden er stor Hehe. Hatt en fin dag?
Oi såpass!I barcelona
God bedring til lille <3 håper det ble litt søvn på deg![]()
Veldig lyst til å fødePlaner for i morgen da jenter?
Bedre enn ingentingTakk for det ❤ ble en times tid, men våknet litt sent iforhold til når eldste vanligvis vekkes da![]()
Hang in there søta <3 snart er det din turVeldig lyst til å fødeMen virker ikke som om det blir noe av
*utålomodig*
God morgenGod morgennoen bestemte seg for at 5 var en passende tid. Hvorfor ikke stå opp samtidig med pappa
![]()