Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nesten det samme som sist så jeg tror detHuff dessverre godt mulig![]()
Er det mulig?Da er jeg på plass
Vært og tatt en masse bilder med søsknene mine (.. pappas unger. Siden han fyller femti.).
Fikk bror (.. mammas unge på 15) til å ta bilder.. og makan.. Jeg hadde ikke klart å ta så dårlige bilder om jeg prøvde engang![]()
Endte med at dattera på snart 7 måtte overta. Hun får bedre bilder![]()
Jaja greit å få tatt en tur til legen imorgen daEr nesten det samme som sist så jeg tror det
Godt det da ❤Oppe å leker litt igjen vertfall![]()
Kjenner til denHer så spiser hun nesten flere fiskepinner enn megkjøpte en pakke med 30 fiskepinner for ikke så lenge siden. Den pakken ble tom idag
![]()
Er det mulig?
Hvordan ble bildene da?
Ja må nok detJaja greit å få tatt en tur til legen imorgen da
Ja det er godtGodt det da ❤
De er søte de toddlerne altsåAw, så nusk ♡
De er søte de toddlerne altså![]()
Hva spiste duInnom mens jeg spiser, vi pleier å spise sammen, men ble ikke helt sånn idag
det er den helt klart, men jeg opplever den ikke som så frustrende som mange av de Andre. Jeg syns dette er den beste alderenJa, de er det. Hver alder har sin sjarm - men den toddler-alderen synes jeg er spesielt søt. (.. sett fra et langt-vekke perspektiv. Mener å huske den var frustrerende til tider også)
Det måtte til. Og ordnet seg.Greit å få tatt slike andre praktiske ting også![]()
Hva blir det til mat?Da er lillemor lagtså da venter jeg på at mannen skal komme hjem med mat
kanskje jeg skal spise berliner bolla som han kjøpte til meg istad ?
![]()