Skravletråd September

Innom mens jeg spiser, vi pleier å spise sammen, men ble ikke helt sånn idag

Da er jeg på plass :p
Vært og tatt en masse bilder med søsknene mine (.. pappas unger. Siden han fyller femti.).
Fikk bror (.. mammas unge på 15) til å ta bilder.. og makan.. Jeg hadde ikke klart å ta så dårlige bilder om jeg prøvde engang :p

Endte med at dattera på snart 7 måtte overta. Hun får bedre bilder :p

Da er jeg på plass :p
Vært og tatt en masse bilder med søsknene mine (.. pappas unger. Siden han fyller femti.).
Fikk bror (.. mammas unge på 15) til å ta bilder.. og makan.. Jeg hadde ikke klart å ta så dårlige bilder om jeg prøvde engang :p

Endte med at dattera på snart 7 måtte overta. Hun får bedre bilder :p
Er det mulig? :o
Hvordan ble bildene da?

Er det mulig? :o
Hvordan ble bildene da?

Vel. De hun tok ble ganske bra. :)
Og de som ikke ble bra, var ikke pga dårlige bilder, men heller lite fotogene folk :p

De er søte de toddlerne altså :)

Ja, de er det. Hver alder har sin sjarm - men den toddler-alderen synes jeg er spesielt søt. (.. sett fra et langt-vekke perspektiv. Mener å huske den var frustrerende til tider også)

Ja, de er det. Hver alder har sin sjarm - men den toddler-alderen synes jeg er spesielt søt. (.. sett fra et langt-vekke perspektiv. Mener å huske den var frustrerende til tider også)
det er den helt klart, men jeg opplever den ikke som så frustrende som mange av de Andre. Jeg syns dette er den beste alderen ❤️

Da er lillemor lagt :) så da venter jeg på at mannen skal komme hjem med mat :D kanskje jeg skal spise berliner bolla som han kjøpte til meg istad ? :)

Back
Topp