Har du shoppet igjen nå?!BTW: jeg hater og elsker jobben min!!!!!!! Dette blir ALT for dyrt!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du shoppet igjen nå?!BTW: jeg hater og elsker jobben min!!!!!!! Dette blir ALT for dyrt!!!!!!!!
Ja var godt detGodt du sovnet igjen![]()
Skjønner du er leiJa, veldig.. Hun er 7.. Så jeg synes egentlig det begynner bli nok. Snakket med helsesøster om det i fjor, men.. Vurderer lege snart.
Så bra hun er i bedre formGod morgen jenterNoe spennende på agendaen i dag? Her stod vi opp sent, virker til at lille får sovet bedre nå og at tanna er mindre plagsom. Deilig for liten og stor
![]()
Tror kortet mitt prøvde å rømme ett lite øyeblikk derVis vedlegget 196621
Verdens farligste jobb for en småbarnsmamma
Satser på detSå flott dahåper det fortsetter sånn!
Fiskepinner er en hit her ogsåDa har jeg sendt mannen på treningå lille har spist store mengder fiskepinner
![]()
Hmmm kanskje det er infeksjon? Høres uansett ikke noe godt utJoda men øye mitt klødde så innmari så vi ga opp
Høres herlig ut i teorien men som den strandede hvalen jeg er nå vet jeg ikke hvor behagelig det ville hvertLagt meg ute ved bassenget nå
Så bra daDa har jeg sendt mannen på treningå lille har spist store mengder fiskepinner
![]()
Hørtes deilig ut!!!Lagt meg ute ved bassenget nå
Hmmm spørs hvor tykke du lager de og på hvilken temperatur men har en følelse jeg får det lettere å skravle når jeg skal lage sharwma etterpåSkravler det jeg kan mens jeg steker pannekaker
Her så spiser hun nesten flere fiskepinner enn megFiskepinner er en hit her ogsåFørste jula til mini spiste hun bare det
![]()
Tynne, men middels tempHmmm spørs hvor tykke du lager de og på hvilken temperatur men har en følelse jeg får det lettere å skravle når jeg skal lage sharwma etterpå
Fiskepinner er popis jaHer så spiser hun nesten flere fiskepinner enn megkjøpte en pakke med 30 fiskepinner for ikke så lenge siden. Den pakken ble tom idag
![]()
Da får du inn en del innlegg mens du steker daTynne, men middels temp
Og et halvt innlegg før jeg må snu, maks et.
Ja. Men snart ferdigDa får du inn en del innlegg mens du steker da![]()
For regner med du må lage en del![]()