jeg har sjokolade.. men jeg vil ha HVIT sjokoladeJeg har sjokoladekake (brownies)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har sjokolade.. men jeg vil ha HVIT sjokoladeJeg har sjokoladekake (brownies)
Hei på deg! Hva skal du i dag?
Går bra her, storebror er forkjølt men trives i bhgAlt bra? Går det bedre med storebror i bhg ?
Ååh neeeiHadde jeg bare fått han til å sove :O jeg tuller ikke, jeg får ikke den ungen til å sove nå. Hver gang han sovner går det 5 min så begynner hosten og da våkner han. Og så er han så hes at jeg hører nesten ikke griningen hans, og dermed sover jeg jo bare ennå dårligere når jeg får sove![]()
Nei jeg fant ut detIkke så vanskelig det da, så dette klarer du![]()
Kjedelig med forkjølelse da. tror det er tida for det nå dessverre.Går bra her, storebror er forkjølt men trives i bhg. Litt gråt og henging rundt halsen med levering men roer seg kjapt
![]()
åå? pusser dere opp?Ja, si det du. Jeg skal/må male litt på et baddet er bare så kjedelig, så gjør alt annet. Også skal jeg treffe noen damer jeg jobbet sammen med før
men det er ikke før ikveld. Du da?
Ja er nok detFerien over?
Nei ikke i det hele tattJa veldig deilig etter 3 dager det ! Klar for hjem reise ?![]()
men dere har hatt det gøy, og kan se tilbake på gode minner?Ja er nok det
takk det samme til deg KenguKos dere i dag uansett hva dere finner på damer![]()
Ååh neeeistakkars lille <3 håper han blir frisk snart så du også får deg litt søvn
Du må være dævsliten?
Kos dere i dag uansett hva dere finner på damer![]()
åå? pusser dere opp?
Jeg ska prøve å lese litt nå frem til lunsj og så skal jeg på Marit Larsen konsert i kveld![]()
Ååh fyy nei det må ha vært nedturVi er ganske slitne begge 2 nå jaså håper virkelig han snart blir frisk, men var ikke veldig oppmuntrende å se at feberen hadde gått fra 38,6 (fikk da ibux) til 39,8 3 timer senere....
Bra hun var fornøyd daNei, men tror hun tok etter ei anna jente da, denne gangen gikk det mye bedre tydeligvis ifølge læreren og snuppa smilte stort når hun var ferdig ❤
Sist var det også fylt opp av foreldre som så på, denne gangen var det kun tre stk inne der