Skravletråd September

Hadde jeg bare fått han til å sove :O jeg tuller ikke, jeg får ikke den ungen til å sove nå. Hver gang han sovner går det 5 min så begynner hosten og da våkner han. Og så er han så hes at jeg hører nesten ikke griningen hans, og dermed sover jeg jo bare ennå dårligere når jeg får sove :P
Ååh neeei :o stakkars lille <3 håper han blir frisk snart så du også får deg litt søvn :)
Du må være dævsliten?

Ja, si det du. Jeg skal/må male litt på et bad :( det er bare så kjedelig, så gjør alt annet. Også skal jeg treffe noen damer jeg jobbet sammen med før :) men det er ikke før ikveld. Du da?
åå? pusser dere opp?

Jeg ska prøve å lese litt nå frem til lunsj og så skal jeg på Marit Larsen konsert i kveld:D

Ååh neeei :o stakkars lille <3 håper han blir frisk snart så du også får deg litt søvn :)
Du må være dævsliten?

Vi er ganske slitne begge 2 nå ja :P så håper virkelig han snart blir frisk, men var ikke veldig oppmuntrende å se at feberen hadde gått fra 38,6 (fikk da ibux) til 39,8 3 timer senere....

Hihi, dette er mitt innlegg nr 3000! :D
Og da går tittelen min fra "Elsker forumet" til "Gift med forumet" :p Ooog jeg fikk en ny stjerne! :D
Gøy med runde tall ;)

Vi er ganske slitne begge 2 nå ja :P så håper virkelig han snart blir frisk, men var ikke veldig oppmuntrende å se at feberen hadde gått fra 38,6 (fikk da ibux) til 39,8 3 timer senere....
Ååh fyy nei det må ha vært nedtur :o

Nei, men tror hun tok etter ei anna jente da, denne gangen gikk det mye bedre tydeligvis ifølge læreren og snuppa smilte stort når hun var ferdig ❤

Sist var det også fylt opp av foreldre som så på, denne gangen var det kun tre stk inne der
Bra hun var fornøyd da:D

Back
Topp