Ordne leiligheten?Ja har hatt det![]()
Men må ordne leiligheten så ikke den beste avslutningen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ordne leiligheten?Ja har hatt det![]()
Men må ordne leiligheten så ikke den beste avslutningen!
Godt at det går fint for en periode daDe sov på samme rom til i høst så det går egentlig greit. Men merker at de har vennet seg til å sove hver for seg.
Håper du har fått deg litt matnjaaaaaaaaaa...
sitter å luuuuuuuuuuurer på om det kommer til å skje
hahahahahahahaha
Jeg hadde ventet til i morgen, du har jo tatt dagsdosen dinNoen våken her enda? Jeg har fått et dilemma
Spiser antibiotika nå, pga uvi, skal ta 4 tabletter om dagen fordelt på våkne timer.
Så tar jeg ca kl 09-14-18-23
Problemet var at jeg tok en ca kl 13 når jeg var på badet og så tablettene, tenkte at jeg tar den nå så er det gjort, og så i 15-15:15 tiden rett før jeg skulle i bhg så jeg dem igjen og glemte at jeg hadde tatt kl 13!
Så tok jeg igjen 18:30 som vanlig og oppdaget til kvelden at jeg mangler en tablett ettersom jeg tok en tablett kl 9-13-15-18:30....
Skal jeg nå ta den kl 23 for at det ikke skal bli så lenge til kl 09 eller blir det på tok for mye med 5 tabletter samme dag?? Jeg er jo gravid og så jeg vil ikke ta for store risikoer?![]()
Har vel nesten konkludert med det jeg også nå... Kan jo ta den kl 09 allerede kl 07 så blir det ikke så fryktelig lenge mellom 18 og 07Jeg hadde ventet til i morgen, du har jo tatt dagsdosen din![]()
Godnatt!Leggetid! God natt alle som fortsatt er våkne![]()
Det var mange på engang4 tenner på en gang poppa frem her.. ikke rart jenta ikke spiser så godt og vært irritabel. Alle hjørnetenna stakk frem her plutselig![]()
Planer for i morgen da jenter?
Mhm klart detHaha, tøffeKengu![]()
Haha så typisk mannfolkHer går man rundt i god tro om at klærne man har på er rene.. Mannen ventet selvfølgelig helt til nå med å fortelle meg at bollemagen skjulte noen flekker helt nederst![]()
Hvor er dere?Vi skal hjen
Nei, men tror hun tok etter ei anna jente da, denne gangen gikk det mye bedre tydeligvis ifølge læreren og snuppa smilte stort når hun var ferdig ❤Det ligner ikke henne?![]()
Rydde og vaske, vel ble dårlig med det siden jeg satt fast her inne og med halsbrann er slike ting vanskelig å få gjortOrdne leiligheten?
I barcelonaHvor er dere?![]()
Godt det daPå hotellet igjen etter en fantastisk kamp