Skravletråd September

Noen våken her enda? Jeg har fått et dilemma :(
Spiser antibiotika nå, pga uvi, skal ta 4 tabletter om dagen fordelt på våkne timer.
Så tar jeg ca kl 09-14-18-23
Problemet var at jeg tok en ca kl 13 når jeg var på badet og så tablettene, tenkte at jeg tar den nå så er det gjort, og så i 15-15:15 tiden rett før jeg skulle i bhg så jeg dem igjen og glemte at jeg hadde tatt kl 13!
Så tok jeg igjen 18:30 som vanlig og oppdaget til kvelden at jeg mangler en tablett ettersom jeg tok en tablett kl 9-13-15-18:30....

Skal jeg nå ta den kl 23 for at det ikke skal bli så lenge til kl 09 eller blir det på tok for mye med 5 tabletter samme dag?? Jeg er jo gravid og så jeg vil ikke ta for store risikoer? :o

Noen våken her enda? Jeg har fått et dilemma :(
Spiser antibiotika nå, pga uvi, skal ta 4 tabletter om dagen fordelt på våkne timer.
Så tar jeg ca kl 09-14-18-23
Problemet var at jeg tok en ca kl 13 når jeg var på badet og så tablettene, tenkte at jeg tar den nå så er det gjort, og så i 15-15:15 tiden rett før jeg skulle i bhg så jeg dem igjen og glemte at jeg hadde tatt kl 13!
Så tok jeg igjen 18:30 som vanlig og oppdaget til kvelden at jeg mangler en tablett ettersom jeg tok en tablett kl 9-13-15-18:30....

Skal jeg nå ta den kl 23 for at det ikke skal bli så lenge til kl 09 eller blir det på tok for mye med 5 tabletter samme dag?? Jeg er jo gravid og så jeg vil ikke ta for store risikoer? :eek:
Jeg hadde ventet til i morgen, du har jo tatt dagsdosen din :)

Leggetid! God natt alle som fortsatt er våkne :)

Det ligner ikke henne?:)
Nei, men tror hun tok etter ei anna jente da, denne gangen gikk det mye bedre tydeligvis ifølge læreren og snuppa smilte stort når hun var ferdig ❤

Sist var det også fylt opp av foreldre som så på, denne gangen var det kun tre stk inne der

Back
Topp