Godt detPannekaker har vi også hatt idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt detPannekaker har vi også hatt idag![]()
Jeg vetjo jeg gjør det...![]()
men jeg skal være snill jeg altsåJeg vet![]()
Stemmer det.Aha, kurs?
Åh så deilig daStemmer det.
Og på et sted hvor det pleier å ha en fantastisk lunsj
Du skal jo handle på torsdag du såmen jeg skal være snill jeg altså![]()
livsfarlig.. gleder meg til å se småtrollene! <3 <3 <3Du skal jo handle på torsdag du så![]()
Det ligner ikke henne?Da sitter jeg utenfor mens snuppa danser, håper jeg ihvertfall!
Sist gikk det bra i begynnelsen men så sto hun bare plutselig der og ble super sjenert noe som ikke er henne i det hele tatt.
Uff da, sliten snuppeUff stakkars lillemortror det blir en legetime i morgen. Kom inn i senga mi der jeg lå å slappa av, og la seg pent ned å bare slokna ! Det skjer aldri
Jeg åååå ! Håper jeg får se de dalivsfarlig.. gleder meg til å se småtrollene! <3 <3 <3
Ja ikke vært i formen i dagUff da, sliten snuppe![]()
ja det må du!! vi kan grine oss til det sammen!Jeg åååå ! Håper jeg får se de daellers må jeg grine meg til det
![]()
Hehe men Natasha sa det var noe galt med ul apparatet når hu var der forrige uke. Og det kunne ta tid å fikse ! Så håper !ja det må du!! vi kan grine oss til det sammen!
neeeeeeeeeeeeeeei!! nekter! skal sittestreike på utsiden derHehe men Natasha sa det var noe galt med ul apparatet når hu var der forrige uke. Og det kunne ta tid å fikse ! Så håper !
Tar kvelden jeg![]()
God natt dere søte <3