Men du har hvert effektiv daJa. Men snart ferdig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du har hvert effektiv daJa. Men snart ferdig
Er ett eller to stikkHmmm kanskje det er infeksjon? Høres uansett ikke noe godt ut
Det er braSkravler det jeg kan mens jeg steker pannekaker
Var det ogspHørtes deilig ut!!!
Huff ikke noe godtEr ett eller to stikk
Typisk min flaksHuff ikke noe godt![]()
Huff stakkars, god bedringUff stakkars lillemortror det blir en legetime i morgen. Kom inn i senga mi der jeg lå å slappa av, og la seg pent ned å bare slokna ! Det skjer aldri
Det er ganske typisk ja, men heldigvis har de reseptfrie antihistaminer de aller fleste steder i verdenTypisk min flaks
Hovner jo opp hjemme også men dette her tok kaka
Lurer på om det er ørebetennelse igjen, men hun er skikkelig plaga nåHuff stakkars, god bedring
Herlig med barn som spiser godtDa har jeg sendt mannen på treningå lille har spist store mengder fiskepinner
![]()
Det tar så lang tid å steke pannekaker, men det er jo verdt detSkravler det jeg kan mens jeg steker pannekaker
Huff, stakkars litenUff stakkars lillemortror det blir en legetime i morgen. Kom inn i senga mi der jeg lå å slappa av, og la seg pent ned å bare slokna ! Det skjer aldri
Blir en legetime i morgenHuff, stakkars litenMasse god bedring!
Det ble mange pannekaker. Og en del innlegg. Og litt sms ang lekser som manglet.Men du har hvert effektiv da![]()
Ungene setter stor pris på det.Det tar så lang tid å steke pannekaker, men det er jo verdt det![]()
Skjønner du er leiville tatt det via lege..
Min er snart 6 år.. Tisseuhell hele tiden og nekter å bæsje i do![]()
Huff dessverre godt muligLurer på om det er ørebetennelse igjen, men hun er skikkelig plaga nå![]()
Greit å få tatt slike andre praktiske ting ogsåDet ble mange pannekaker. Og en del innlegg. Og litt sms ang lekser som manglet.