Håper virkelig du finner barnevakt!Jeg fikk ikke sovenå prøver jeg desperat å skaffe barnevakt så jeg kan sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig du finner barnevakt!Jeg fikk ikke sovenå prøver jeg desperat å skaffe barnevakt så jeg kan sove
Prøver å finne barnevakt så jeg kan soveHuff da! Håper det blir bedre enn du frykter. Hva skal du i dag?
Ja ellers må mannen pent bare komme hjemHåper virkelig du finner barnevakt!
Ååh neeeiVært våken siden 3 jeg![]()
Vel det håper jeg å :/Ååh neeeihåper du får sove litt iløpet av dagen.
Helt utslitt?Ja ellers må mannen pent bare komme hjem
Hehe mest oppgitt over summen på kassalappen tror jeg,)Haha min stod utenforhan passet på ett sovende barn i vogna
![]()
Er vel lenge til de skal spise også?Æsj mld fra barnehagen . OJ hadde ikke rørt frokosten .
Så heldige de er daNå sitter jeg å lager New york guide til mamma
Denne lista ble langå mannen hennes som er så dårlig til beins. Nei huff må korte ned på noen av aktivitetene.
Jada. Er meg det vettu. Røra sjæl.Du altså
Håper hun får seg en god duppHaha åh neimen skal legge henne i 10 tiden. Kanskje før til og med
![]()
Ikke sett det jegSkjønner han godt! Er noe å bli skuffet av!
Det er nok uansett lurtSatser på det men gjør ferdig fødebagen denne uka tror jeg![]()
Smart å utnytte gode tilbudDen er veldig god![]()
Må jo ta utnytte av tilbud.
Kanskje kjøpe en bare for å rive også når muligheten er der![]()
Håper du finner noen!Jeg fikk ikke sovenå prøver jeg desperat å skaffe barnevakt så jeg kan sove
Herlig å kjenne livDen stranda hvalen har kommet seg til senga, aldri hvert så stor før og hvor stor jeg skal bli lurer jeg på!
Men godt å kjenne lillebror beveger seg inni der når alt annet ikke helt går som det skal![]()