Mye fine klær?BTW: jeg hater og elsker jobben min!!!!!!! Dette blir ALT for dyrt!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye fine klær?BTW: jeg hater og elsker jobben min!!!!!!! Dette blir ALT for dyrt!!!!!!!!
Står her å lukker øynene.Kos deg på jobb
Haha jaHun vil opp![]()
What?Ikke sett det jegkjipt program...
Ja heldigvis men ikke med god marginGod morgen jenter!!
Klarte vi utfordringen i går? Fikk så heidundrende vondt i hodet st jeg måtte legge meg nedpå. Å der ble jeg gitt
Ja det vil jeg tro.Det er nok uansett lurt![]()
Hoho jobber du i klesbutikk? Mener å huske det?BTW: jeg hater og elsker jobben min!!!!!!! Dette blir ALT for dyrt!!!!!!!!
Ja måtte det. Blir spennende i dag da.Ja heldigvis men ikke med god margin![]()
Og får man vondt i hode gjør man det best å legge seg ned og slappe av![]()
Ja er det.Smart å utnytte gode tilbud![]()
Ja det er det så nyter det ihvertfall ❤Herlig å kjenne liv![]()
Huff høres ikke godt ut, vanskelig å ikke ha tom mage nå syns jeg ogsåBah, at jeg aldri lærer.. Må slutte å drikke vann på tom mage*spy*
Kos dere ute ❤Nei nå er det ut igjen![]()
Ja var frokost halv ni. Lunsj halv 12. Jeg spurte om de kunne tilby han frukt. Og han hadde spist 2 skiver til lunsj . Så det var godtEr vel lenge til de skal spise også?
Åh sikkert fint da. Jeg kjøpte mest undertøy , en pysj og kosegenserJeg ååtror jeg betalte nærmere 400-500kr for ett mobildeksel
![]()
Koser dere?God morgen synnøve
Hva du jobber med?BTW: jeg hater og elsker jobben min!!!!!!! Dette blir ALT for dyrt!!!!!!!!