Ja. Nå har jeg levert i bhg. Mannen går tur med jenta som også er trøtt. Jeg tok meg en liten luftetur, og nå kjører jeg hjem og legger meg nedpå litt.Du får sove litt på dagen da, for altfor tidlig å stå opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Nå har jeg levert i bhg. Mannen går tur med jenta som også er trøtt. Jeg tok meg en liten luftetur, og nå kjører jeg hjem og legger meg nedpå litt.Du får sove litt på dagen da, for altfor tidlig å stå opp![]()
Jepp, altfor tidlig.Huttemegtu så tidlig![]()
Vi var der 6 netter. Fikk ikke sett brøkdelen av det vi ville vi hellerJeg ååvar der en lang helg sist, fikk jo ikke sett halvparten av det jeg hadde på lista
![]()
Veldig typiskSånt er så typisk![]()
Ikke fikk jeg shoppa så mye. Ble ett telefondeksel fra victoria secret. Ååh herregud så dyrt det varVi var der 6 netter. Fikk ikke sett brøkdelen av det vi ville vi heller![]()
Jada fint herJa, klager ikke. Hos deg da?
Hehe. Kjøpte undertøy og lipgloss der. Var på tilbud det da. Men noen av undertøysetta var jo veldig dyre.Ikke fikk jeg shoppa så mye. Ble ett telefondeksel fra victoria secret. Ååh herregud så dyrt det var![]()
Så bra! Planer i dag?Jada fint her
Trilletur og til frisøren .Så bra! Planer i dag?
Jeg fikk en litt grinete mann etter en tur innom derIkke fikk jeg shoppa så mye. Ble ett telefondeksel fra victoria secret. Ååh herregud så dyrt det var![]()
Syns alt var dyrt der jegHehe. Kjøpte undertøy og lipgloss der. Var på tilbud det da. Men noen av undertøysetta var jo veldig dyre.
Haha min stod utenforJeg fikk en litt grinete mann etter en tur innom der![]()
Satser på det men gjør ferdig fødebagen denne uka tror jegKrysser fingre for at han holder seg der noen dager til![]()
Den er veldig godDet er nok lurtden er god!
Du får ta med det viktigste og som man helst slipper å gå så myeNå sitter jeg å lager New york guide til mamma
Denne lista ble langå mannen hennes som er så dårlig til beins. Nei huff må korte ned på noen av aktivitetene.
Høres veldig lurt ut! På slike dager er det vel greit at mannen er hjemmeJa. Nå har jeg levert i bhg. Mannen går tur med jenta som også er trøtt. Jeg tok meg en liten luftetur, og nå kjører jeg hjem og legger meg nedpå litt.
Ja jeg venter på at hun skal sende meg adr til hotellet så har jeg noe å gå ut ifra, se om det er en t-bane i nærhetenDu får ta med det viktigste og som man helst slipper å gå så mye![]()
Vært våken siden 3 jegHohi ble det lite søvn?
Jeg fikk ikke soveHuff håper hun sover godt nå da så du får sovet ut
Høres lurt utJa jeg venter på at hun skal sende meg adr til hotellet så har jeg noe å gå ut ifra, se om det er en t-bane i nærheten
Har satt opp minnesmerket på world trade center som nr 1 og frihetsgudinnen på nr 2![]()
Vurderer å kjøpe billetter ut til Ellis Island så de kan dra ut dit med båt![]()