Skal de dit ? Heldige folk!Nå sitter jeg å lager New york guide til mamma
Denne lista ble langå mannen hennes som er så dårlig til beins. Nei huff må korte ned på noen av aktivitetene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal de dit ? Heldige folk!Nå sitter jeg å lager New york guide til mamma
Denne lista ble langå mannen hennes som er så dårlig til beins. Nei huff må korte ned på noen av aktivitetene.
Håper du har sovet godtNå tar jeg og finner senga!
God natt damer![]()
Fin natt?Finner senga her også
God natt
Huff da! Håper det blir bedre enn du frykter. Hva skal du i dag?Men jeg sovna ikke, så nå lurer jeg i grunn på hvordan jeg skal komme igjennom dagen
Masse god bedringFeber i natt også, så blir hjemmedag i morgen, håper hun er bedre snart
Huttemegtu så tidligVåkne ca 4.40 for amming
Greit, vi skal sove mer etterpå
Ehh. Nei. Hun har dubbet litt, ikke nok til at jeg kunne snu meg og sove. Og nå er hun lei av å være våken og vil stå opp. En time tidligere enn det som til vanlig er en halvtime før jeg vil...
Bra hos deg?God morgen til deg!
Åh NY!! Vil tilbakeNå sitter jeg å lager New york guide til mamma
Håper hun sovnet igjen!Nei nei nei!!! Hvorfor må lille våkne nå!!! Jeg skulle jo bare tisse, ha ett glass vann, sjekke bv også sove!
Masse god bedringFeber i natt også, så blir hjemmedag i morgen, håper hun er bedre snart
God morgenEneste med nøtt son er god er Snickers
Ja de skal på cruise over til Karibien også flyr de videre til New york. Jeg er sikkelig sjalu igrunnSkal de dit ? Heldige folk!
Huff håper hun sover godt nå da så du får sovet utDa sovna hu endelig så da skal jeg sove å. Bare tisse først![]()
Jeg ååÅh NY!! Vil tilbake
Haha åh neiHåper hun sovnet igjen!![]()
Gjorde det men våknet til en mage i opprørHåper du sover søtt
Du får sove litt på dagen da, for altfor tidlig å stå oppVåkne ca 4.40 for amming
Greit, vi skal sove mer etterpå
Ehh. Nei. Hun har dubbet litt, ikke nok til at jeg kunne snu meg og sove. Og nå er hun lei av å være våken og vil stå opp. En time tidligere enn det som til vanlig er en halvtime før jeg vil...
Sånt er så typiskNei nei nei!!! Hvorfor må lille våkne nå!!! Jeg skulle jo bare tisse, ha ett glass vann, sjekke bv også sove!
Skjønner han godt! Er noe å bli skuffet av!Mannen er også skuffet![]()
Ja, klager ikke. Hos deg da?Bra hos deg?