Tja. Må jo lese hele hundre ganger. Er så ufattelig kronglete forklart. Nå gjentar jeg sikkert meg selv ogsåSå oppskriften ble forståelig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja. Må jo lese hele hundre ganger. Er så ufattelig kronglete forklart. Nå gjentar jeg sikkert meg selv ogsåSå oppskriften ble forståelig?
Det er kjedelig når man har jobbet hardt for å først stable den første gangen!
Du får slappe helt av i kveld![]()
God kveld damer, fikk akutt lyst til å lage sjokolade boller, har alt jeg trenger også![]()
Jeg klekker egg så det står etter. Jeg går jo 4-6-8 km daglig....alt ettersom.Er lite pokestops i nærheten av foreldra mine. Ingen i gåavstand. Så må ta en tur inn til byen i morra kanskje. Får klekka noen egg da![]()
Kjedelig men hadde nok gitt opp lenge før om det skulle raseJa, jeg stod bare og så på, med et sånt.. "hva pokker er dette for slags tull"-blikk.Jeg tok bare halvparten av all veden da. Resten kan sambo ta.
Lag deg sjokoboller du! Hørtes vanvittig godt ut!
Det har vi gjortKos dere![]()
Ingen problem detKos dere masse![]()
Ja kvitter oss med klær vi ogsåHadde en del så da var det greit å kvitte seg med noe![]()
Det gjør jeg faktiskSover du greit på nettene i varmen?![]()
Nå har vesla her begynt å nekte vogn. Så blir vanskelig å ha ho med på tur. Men går på kvelden etter ho har lagt seg daJeg klekker egg så det står etter. Jeg går jo 4-6-8 km daglig....alt ettersom.
Jeg boikotter pokemon goPå tur med vogn og hund.
Pitstop utenfor kiwi, som er pokestopet her. Ta det et par ganger før jeg går videre
WhatHar tydeligvis en sur gubbe i veien her. Rulla ned vinduet og kjefta fordi jeg lot barnet mitt gå istede for å sitte i vogna.
Det vil jeg tro jaJa.
Blir garantert tidlig kveld på oss alle!
Men tenk om du finner noen helt spesielle pokemon i Barcelona daJeg boikotter pokemon go
Pikachu stakk av 3 ganger her og forsvant for godt
Kanskje ikke så tidlig for meg allikevel siden jeg fikk sove godt noen timer når vi kom hjemDet vil jeg tro ja
Det har jeg gjortKos deg![]()
Ååh det er drit hardtHuff godt hun sover nå da!
Hardt å stå sånn lenge![]()
Husker det var allsang på bussen og sjåføren spilte dansband musikk. Der led jeg littDa får de ha det så godt![]()
Kan se for meg at det er liv på de bussene ja![]()
Vi spiste pizzaskjeeeeeeeeeeeeer a? hva blir det til middag i da? her var ønsket spagetti og pølser![]()
Jeg skal være "slem" tante å ta med ungen i Kristiansand dyrepark og innom mc Donalds på veien hjemDet skjønner jeg godt.
Hadde nok blitt skikkelig oppgitt selv da![]()