Kom på at naboen selger egghehe jaja.. dere skulle hatt høner dere også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom på at naboen selger egghehe jaja.. dere skulle hatt høner dere også!
Ja hu er detHu er rar![]()
Ha ha ha dauer av degoh yes!!!!
trenger tilfredsstilling av nødvendige lyster.
Tror ikke det blir så galt neiHørtes digg ut i grunn
hahahaha løp over!Kom på at naboen selger egg![]()
Neihahahaha løp over!
og... krabb daNeiorker ikke
Gleder meg til torsdag på dagtid når jeg skal slappe avTror ikke det blir så galt nei![]()
Haha blir ikke egg i dagog... krabb da![]()
Kos dereNei nå er det slutt på skravling
Ut på tur
Blir deiligGleder meg til torsdag på dagtid når jeg skal slappe av
Ja og han hylte hele veien hjem fra butikken og:-/. Først nå når han ligger på magen min roet han seg. Og i butikken når jeg bar på han. Var rolig også i bilstolen helt til jeg tok på selene. Da kom hylingen med en gang. Var slik da jeg kjørte fra bhg også, da jeg tok han ut av bilstolen roet han seg men med en gang selene kom på begynte hylingen:-/. Har ofte roet seg etter en 5 min tid og sovnet men ikke idag:-/.Å så kjedelig med hyling
du trenger bare gå 10 meterHaha blir ikke egg i dag![]()
God tur og kos degNei nå er det slutt på skravling
Ut på tur
Ja men så tar de ikke kort dadu trenger bare gå 10 meter![]()
Hehe jaKomisk å prøve å lese denne tråden uten å ta hensyn til hvem som skriver hva![]()
Ingenting i ull nei. Ikke sant. Enig med deg. Hun spurte om bambus, vel joda . Vi har dog lite av det til ungene . Noen få plagg fra lilleba. Sverger til ull selv. Men for veganer fyfy for kommet jo fra et dyrWhat!!! Så hun vil ikke engang bruke ull? Hvordan skadet de sauen med det da![]()
Ingenting i ull nei. Ikke sant. Enig med deg. Hun spurte om bambus, vel joda . Vi har dog lite av det til ungene . Noen få plagg fra lilleba. Sverger til ull selv. Men for veganer fyfy for kommet jo fra et dyrWhat!!! Så hun vil ikke engang bruke ull? Hvordan skadet de sauen med det da![]()