Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitt barn står mye på hue. Fant ingen bilder nå men jeg venter på at anledningen skal by seg så skal du få sekusina mi tok et bilde av ungene i går. vil ikke poste det her siden det er bilde av flere enn bare mine barn.
Men der krabber de to eldste barna (Vesla en av dem) ned yttertrappen med hodet først![]()
oij! ja det kan jo være ett problem for ham mener jeg!Har tydeligvis en sur gubbe i veien her. Rulla ned vinduet og kjefta fordi jeg lot barnet mitt gå istede for å sitte i vogna.

hahaha gjør detMitt barn står mye på hue. Fant ingen bilder nå men jeg venter på at anledningen skal by seg så skal du få se![]()

Kjedelig når de blir borteVis vedlegget 196413
Hadde en sånn nearby. Fikk fart på meg, og traska nabolaget rundt. Men den forsvant![]()
VeldigKjedelig når de blir borte
Lite action, men jeg var tom for baller. Gikk videre, brukte opp de jeg hadde fått og er tilbake og samler noen til før jeg går hjem.noe action der da?
skjønnerLite action, men jeg var tom for baller. Gikk videre, brukte opp de jeg hadde fått og er tilbake og samler noen til før jeg går hjem.
En ganske dagligdags del av trilleturer for tiden.... Stadig tom for baller.
Så frustrerende med så mye gråtSant det. Heldigvis sovnet lillebror i bilen etter å ha hylt litt og blitt vugget i bilstolen før jeg satte den inn i bilen. Men våknet selvsagt idet vi ankom bhg og hylte seg gjennom levering av storebror. Storebror måtte også gråte litt idag med levering men håper han glemmer det og koser seg
![]()
God dagGod morgen. Late dager på meg når mamma kan ta lillemor på morgenen. Men får vel stå opp snart. Har litt pensumlesing og trening på planen i dag![]()
Happy mandag til deg ogsågod mandag jenter!![]()
Så teit hun er som ikke vil ArveTenk all de fine ullklærne min søster ikke vil Arve til mini. Ull er farlig vettu. Vegansk snobberi . Men greit, jeg får gjerne noen slanter på å selge det . Hihi
Der var du også!Happy mandag til deg også![]()
Kos dere ❤Hva gjør dere? Vi er ute å går tur.
Vis vedlegget 196393
Aah dere har vært i sverige? Blir sikkert godt å komme hjemKos dere ❤
Her kjører mannen bilen og jeg prøver å slappe av. To timer til vi er hjemme
Ja.Oj det var himla tidlig
Jaja hadde fryset ihjel de da før bomull osv ble såpass vanlig.Ingen ekte veganere bruker ull
Helt greit. Men en anelse lei av at det er bare det stoppet jeg kan nå. Alltid tom for baller :-(skjønnergrei tur det da
![]()
samboeren min snakket med en som jobbet på oljeplatform.Helt greit. Men en anelse lei av at det er bare det stoppet jeg kan nå. Alltid tom for baller :-(
Bambus har jo ikke helt samme egenskaper samt at det i virkeligheten er viskose som jo er mykt og godt samt kan være et fint alternativ til de som fysisk ikke tåler ull, men er jo såpass behandlet, dyrt og langt unna samme egenskapene.Ingenting i ull nei. Ikke sant. Enig med deg. Hun spurte om bambus, vel joda . Vi har dog lite av det til ungene . Noen få plagg fra lilleba. Sverger til ull selv. Men for veganer fyfy for kommet jo fra et dyr