Hvilket spill?Ble litt borte i spill her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket spill?Ble litt borte i spill her![]()
JippiiiiVil dere se noe koselig?Vis vedlegget 196448
Sitter likt til sofa og moter meg opp til å rydde av etter middag for tre timer sidenskjeeeeeeeeeeeeer a? hva blir det til middag i da? her var ønsket spagetti og pølser![]()
Så oppskriften ble forståelig?Jada, snart ferdig med forstykket.
Eller selv om jeg spiller nesten daglig er jeg ikke lei ;-)Så lenge man ikke spiller det ofte nok så går det greit![]()
Har spist et halvt ostesmørbrød med skinkeskjeeeeeeeeeeeeer a? hva blir det til middag i da? her var ønsket spagetti og pølser![]()
Oii. Hva slaks kake da??Kake i ovnen:-D![]()
Jeg tar tre dager i slengen. Tar jeg hele uka, ender jeg opp med å ombestemme med til helga og kjøper noe annetMhm . Kjekt med en plan syns jeg. Ikke hatt tid å lage enda her.
Leste meg videre i tråden. Så såg det etterhvertKommer fra dyr så derfor![]()
Hvilken kake?Kake i ovnen:-D![]()
Hurra for sovende barnÅåh herregud aii aii auu. Ryggen min.. 20 min med å henge over sprinkelsenga.. Drit vondt å reise seg opp. Bamnet lavt en masse stygge ord som ikke skal skrives her.
Men hurraaa ungen har sovna![]()
Sikkert stått opp med feil beinJeg sa jeg passer på barnet mitt når hun går ute, og det står flere "barn leker skilt i gata. Så hvis ikke bilistene tar hensyn til skiltene og evnt fartsgrenser som står oppgitt så burde de heller ikke ha lappen"
Så fikk jeg bare ett surt blikk før han kjørte videre![]()
Ooh, gratulerer så mye!!Vil dere se noe koselig?Vis vedlegget 196448
Stas med runde tallFikk det bare tilfeldigvis med meg, gøy når tall blir runde![]()
Vi hadde hamburgerMiddag er spisthva hadde dere til middag ? Gjør oss klare til foreldre møte her
Mange steder har jo tilogmed buss til charlottenberg eller Svinesund om man bor ha østlandet så ser ikke helt problemetJeg sa hun kunne jo dra uten oss. Men hun og mannen har ikke bilså jeg sa det gikk buss.
"Men kan ikke dere bare dra da? Er det så vannskelig?" I give up
Det skjønner jeg godt.Ja vet, og enig med deg. Vi kan ha noen diskusjoner jeg og min søster![]()
Jaaa endelig. Hun hadde tatt med seg ett kosedyr fra farmorHurra for sovende barn![]()