Skravletråd September

På vei hjem fra å ha fulgt eldstemann på skolen, han har spilletime mandager så jeg fulgte helt opp for å legge fløyta høyt opp. Ellers har vi begynt å stoppe før hovedveien og se at han går fint over og la ham ta resten selv. I løpet av denne uka skal han få hjem alene. Øve...

Men altså, snart hjemme. Da blir det frokost.
Viktig å øve:) vi har også begynt å øve litt..

Haha. Jeg er litt sånn "ja men den passer noen uker til" eks så liker jeg strømpebukser i litt mindre str, de blir ikke så lange i beina :p
jeg oppdaget i går da vi skulle i bursdag at Vesla ikke hadde NOEN strømpebukser som passer etter sommeren
:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Håper dere får en fin dag
Takk i like måte:-). Håper å få til en tur med lillebror men nå har han hylt hele bilturen fra bhg til butikken som er en tur på ca 20 min normal. Brukte 45-50 min for å stoppe 3 ganger for å prøve å roe han men ikke søren. Så får springe gjennom butikken først og se om tur frister etterpå:-)

Takk i like måte:). Håper å få til en tur med lillebror men nå har han hylt hele bilturen fra bhg til butikken som er en tur på ca 20 min normal. Brukte 45-50 min for å stoppe 3 ganger for å prøve å roe han men ikke søren. Så får springe gjennom butikken først og se om tur frister etterpå:)
Å så kjedelig med hyling

æææææææææææææææææææææ!!! fyser på noe godt!
Men vet ikke hva!!! :hilarious::hilarious:

Back
Topp