Skravletråd September

Skulle egentlig opp kl 5, men kom meg ikke opp før kl 0630..
Det er ca 30 minutter etter jeg hadde planer om å være på jobb
Det var litt senere ja

Jeg sto vel også opp litt etter 6.30. Men så har ikke jeg vekking før 7 da, bør ha ungene ute av sengene innen 7.15 for de er så treige og skal vaske seg, kle på seg og spise frokost og pusse tenner og være klare til å gå helst sånn senest 8.10

Ikke greit når man føler at man ikke strekker til:(
Sant det. Heldigvis sovnet lillebror i bilen etter å ha hylt litt og blitt vugget i bilstolen før jeg satte den inn i bilen:-). Men våknet selvsagt idet vi ankom bhg og hylte seg gjennom levering av storebror. Storebror måtte også gråte litt idag med levering men håper han glemmer det og koser seg:-)

Planer for dagen?
OJ er hjemme i dag også,planleggleggingsdag. Venter på et brød som snart er ferdig . Så digg med fersk brød. Så har jeg laget eggerøre. Nydelig vær her så blir en tur bort på gården. Og en tur innom åpen barnehage

God morgen. Late dager på meg når mamma kan ta lillemor på morgenen. Men får vel stå opp snart. Har litt pensumlesing og trening på planen i dag:)

OJ er hjemme i dag også,planleggleggingsdag. Venter på et brød som snart er ferdig . Så digg med fersk brød. Så har jeg laget eggerøre. Nydelig vær her så blir en tur bort på gården. Og en tur innom åpen barnehage
Kos dere i dag :)

god mandag jenter! :)

Tenk all de fine ullklærne min søster ikke vil Arve til mini. Ull er farlig vettu. Vegansk snobberi . Men greit, jeg får gjerne noen slanter på å selge det . Hihi

Back
Topp