Stort sett kondisjon, prøver å slenge inn noen styrkeøkter her og der.God morgen
Hva trener du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stort sett kondisjon, prøver å slenge inn noen styrkeøkter her og der.God morgen
Hva trener du?
Uff daLevere guttungen i barnehagen og ikke spy på veien. Så skal jeg hjem å slappe av.
God ryddingProsjekt rydde i frøknas klær. Ser jeg må gjøre dette oftere når det ligger en bukse i str 68 blandt alle klærne.
Haha. Jeg er litt sånn "ja men den passer noen uker til" eks så liker jeg strømpebukser i litt mindre str, de blir ikke så lange i beinahehe know the feeltinghahahaa
Godt hun har sovehjerte på morgenenGod morgenhar vanligvis vært rundt 1 time på denne tiden, men M sover enda
![]()
Nei så det etterhvertIkke alle tyddligvis![]()
TakkGod rydding![]()
Gjorde detJeg også. Det så jo bra ut!
Viktig å øvePå vei hjem fra å ha fulgt eldstemann på skolen, han har spilletime mandager så jeg fulgte helt opp for å legge fløyta høyt opp. Ellers har vi begynt å stoppe før hovedveien og se at han går fint over og la ham ta resten selv. I løpet av denne uka skal han få hjem alene. Øve...
Men altså, snart hjemme. Da blir det frokost.
God morgen søte duuuGod morgen alle sammen
jeg oppdaget i går da vi skulle i bursdag at Vesla ikke hadde NOEN strømpebukser som passer etter sommerenHaha. Jeg er litt sånn "ja men den passer noen uker til" eks så liker jeg strømpebukser i litt mindre str, de blir ikke så lange i beina![]()

Takk i like måteHåper dere får en fin dag
GReit å rydde da kanskje ja86 og 92![]()
OkStort sett kondisjon, prøver å slenge inn noen styrkeøkter her og der.
Klart jeg må gni det innBlæ....gni det inn
Kos dere!
Tusen takk. Spydd daglig siden midten av juli. Oh herlige svangerskapskvalme.Uff dagod bedring!
God morgen ronja morGod morgen søte duuu![]()
Å så kjedelig med hylingTakk i like måte. Håper å få til en tur med lillebror men nå har han hylt hele bilturen fra bhg til butikken som er en tur på ca 20 min normal. Brukte 45-50 min for å stoppe 3 ganger for å prøve å roe han men ikke søren. Så får springe gjennom butikken først og se om tur frister etterpå
![]()