Sofa og snop
Du da?
Prøver å legge 3åringen enda. Så planene forsvant litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sofa og snop
Du da?
Ble bra detVar på tide å bytte nick til noe som passet litt bedre![]()
Er mange som gjør det men jeg skjønner ikke at de vil det frivillig.Jeg synes det er fint jeg![]()
jeg liker i hvertfall å tro det jaMan har litt mer kontroll på dem ja![]()
Det har stått ute så lengeHahaha, da lurer jeg på hva du spiser siden det råtner![]()
Syns det ser rart ut jeg.Vet ikke helt hva jeg synes om det selv![]()
Haha ja de som kjenner meg skjønner dette nicketBle bra det![]()
BJ var bare noe jeg tasta inn i farta når jeg opprettet profil. Det er noe internt bak NIPhan jobber så mye at han er skjeldent hjemme...
Skjer med N.I.P. btw![]()
Så kjiptHadde tenkt å strikke ferdig vottene til kommende storebror. Men har enda ikke fått han til å sove (leggetid kl 20) så har holdt på over en time nå, fortsatt like våken som da jeb begynte![]()
HeheheJeg syns det ser rart ut. Grå hår kommer fort nok tenker jeg. Så hvorfor vil man da frivillig farge håret grått?!![]()
aha.. går en del i ninjas in pyjamas her i huset siden samboeren er den nerden han erBJ var bare noe jeg tasta inn i farta når jeg opprettet profil. Det er noe internt bak NIP![]()
aha.. går en del i ninjas in pyjamas her i huset siden samboeren er den nerden han er![]()
HeheEr mange som gjør det men jeg skjønner ikke at de vil det frivillig.![]()
Usj ikke bra. Håper en dusj hjelperhurra for syk!!
gikk fra super varm til og fryse bakdelen av meg!
tror jeg skal hoppe i dusjen og koke kroppen![]()
Hehe da såDet har stått ute så lenge![]()
Så herlig da. Bortsett fra kuttetBle en dusj her åmed hårkur tilogmed og full overhaling
kutta Meg
![]()
BJ var bare noe jeg tasta inn i farta når jeg opprettet profil. Det er noe internt bak NIP![]()
takk takk...Usj ikke bra. Håper en dusj hjelperGod bedring ❤
Hehe tøftNinja(s)inpyjamas (NIP) er forresten et e-sport lag fra Sverige som gjør det veldig bra i cs:go ligaen. Bare sånn hvis du ville vite det.![]()
Så kjiptPleier det å være så vanskelig eller bare idag?