Det gjør virkelig detDet river virkelig i hjertet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør virkelig detDet river virkelig i hjertet![]()
Håper du har klart det nå![]()
JaOi, så koselig da!![]()
Fatter ikke dere som har unger dere kan flytte over i egen seng når de er sovnet.. Jeg kan ikke flytte armen min engang uten at ungen våknerJada, han sovna ca 2110. Men nå har jeg hoppet oppi senga sammen med han. (Han lurte til seg å sove i senga vår) heldigvis skal sambo flytte han over i sin egen seng når han kommer å legger seg![]()
Det er jo bra du har tråder planlagt uansettFinner sikkert riktig kategori etterhvert (og de du ikke finner riktig på, poster du bare på generelt
)
Starta 7 nye nå, fant plass til 3 av dem. Resten på genereltTo timer igjen å finne det ut på![]()
Flinke du!Starta 7 nye nå, fant plass til 3 av dem. Resten på generelt![]()
Wow... Håper du ikke fikk brannskader altsåEr det mulig?!
Står i dusjen med gåsehud og fryser. Tenker at det må være noe galt med blandebatteriet.
Skrur varmen litt og litt opp..
Fortsatt gåsehud og fryser.
Tar opp badetermometeret til Knøtte....
45 varmegrader viste den...
hmm...
Samme her. Bare jeg prøver å flytte litt på min egen dyne, så våkner hanFatter ikke dere som har unger dere kan flytte over i egen seng når de er sovnet.. Jeg kan ikke flytte armen min engang uten at ungen våknerselv om hun ligger i en annen seng
![]()
Prøver så godt jeg kanFlinke du!![]()

Tør ikke engang puste tungt jeg. Har hendt hun våkna av det ogSamme her. Bare jeg prøver å flytte litt på min egen dyne, så våkner han![]()
Er vel stille der inne nå?jeg liker i hvertfall å tro det jaselv om det høres ut som hun klatrer på veggene der inne
![]()
Deilig med litt egenpleieBle en dusj her åmed hårkur tilogmed og full overhaling
kutta Meg
![]()
Starta 7 nye nå, fant plass til 3 av dem. Resten på generelt![]()
Haha, huffTør ikke engang puste tungt jeg. Har hendt hun våkna av det oghahahah
Fatter ikke dere som har unger dere kan flytte over i egen seng når de er sovnet.. Jeg kan ikke flytte armen min engang uten at ungen våknerselv om hun ligger i en annen seng
![]()
Wow... Håper du ikke fikk brannskader altså
Tror du jaggu er veldig syk jeg

ja det er stille nåEr vel stille der inne nå?![]()
Er veldig unaturlig farge ihvertfallSyns det ser rart ut jeg.
Man går å håper å ikke få grått hår og den dagen man finner en del, så får man ikke farget det fort nok.![]()
Er det mulig?!
Står i dusjen med gåsehud og fryser. Tenker at det må være noe galt med blandebatteriet.
Skrur varmen litt og litt opp..
Fortsatt gåsehud og fryser.
Tar opp badetermometeret til Knøtte....
45 varmegrader viste den...
hmm...