Skravletråd September

Jada, han sovna ca 2110. Men nå har jeg hoppet oppi senga sammen med han. (Han lurte til seg å sove i senga vår) heldigvis skal sambo flytte han over i sin egen seng når han kommer å legger seg :)
Fatter ikke dere som har unger dere kan flytte over i egen seng når de er sovnet.. Jeg kan ikke flytte armen min engang uten at ungen våkner :p selv om hun ligger i en annen seng :p

Er det mulig?!

Står i dusjen med gåsehud og fryser. Tenker at det må være noe galt med blandebatteriet.
Skrur varmen litt og litt opp..
Fortsatt gåsehud og fryser.

Tar opp badetermometeret til Knøtte....
45 varmegrader viste den...

hmm...

Er det mulig?!

Står i dusjen med gåsehud og fryser. Tenker at det må være noe galt med blandebatteriet.

hmm...
Wow... Håper du ikke fikk brannskader altså :p
Tror du jaggu er veldig syk jeg

Fatter ikke dere som har unger dere kan flytte over i egen seng når de er sovnet.. Jeg kan ikke flytte armen min engang uten at ungen våkner :p selv om hun ligger i en annen seng :p
Samme her. Bare jeg prøver å flytte litt på min egen dyne, så våkner han :p

Han er 3 år nå da. Var ikke mulig for ett år siden. Men alt blir lettere med tiden har jeg funnet ut. Han sov ikke igjennom natta før han var 1,5 og første gangen løp jeg inn på rommet han og sjekka pulsen på han. Jeg trodde han hadde dødd. Så tok det 6 mnd før det skjedde igjen. Er ikke veldig bortskjemt med søvn her i huset.

Er det mulig?!

hmm...

Da er enten du eller termometeret ikke helt friskt, tror jeg :o

Back
Topp