Jeg synes det er fint jegSkjønner ikke trenden med å farge håret i grå nyanser.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det er fint jegSkjønner ikke trenden med å farge håret i grå nyanser.![]()
Jeg ogsåJeg synes det er fint jeg![]()
Man har litt mer kontroll på dem jafår finne noe annet å se på
Eller komme meg i dusjen, som var den opprinnelige planen min
ja det hjelper det
de flyr ikke så mye rundt da
Da må du sende meg bildene som du skal ha forran og bak så jeg kan legge dem inn.. eller vil du lage den selv å bare lagre den på profilen min?
Vet ikke helt hva jeg synes om det selvSkjønner ikke trenden med å farge håret i grå nyanser.![]()
Stakkars lille daMen ser mørkt ut. Sovet siden 19. Vært oppe hvertt kvarter og nå har mannen lagt seg med henne i håp om at det gir søvn nok for henne. Hun hadde svetta ut puta si![]()
Heldige duPåtide og hente frem lørdagssnopet![]()
Ja, måjo helblekes da i mange omganger. Eller stripes lysere over langlang tid. Og ekstremt vedlikehold pga ettervekst.Jeg ogsåVil ha det men håret mitt er naturlig veldig mørkt så hat fått vite det hadde blitt vanskelig
![]()
Ja.Stakkars lille da![]()
Hihi, jeg har fortsatt middagsbordet og rydde da. Og sysakene må vekk. Overraskelses babyshower her i morgenHeldige du
Jeg har fortsatt to unger igjen å legge...![]()
Likte du ikke ditt forrige?Var på tide å bytte nick til noe som passet litt bedre![]()
Det var noe jeg bare tasta inn når jeg ble med i desemberLikte du ikke ditt forrige?![]()
Her står det brodering av babyteppe til mini i magen på planen med Stjernekamp på TVenDer da?
han jobber så mye at han er skjeldent hjemme...Lås døraNeida. Kan ikke partner /mannen passe de imens?
![]()
Så seintPåtide og hente frem lørdagssnopet![]()
Hehe. Skulle fått bytta mitt og. Men vet ikke til hvaDet var noe jeg bare tasta inn når jeg ble med i desember![]()
må finne telefonen minSend meg info da

Ingen du synes ser bra ut med det?![]()
Jeg syns det ser rart ut. Grå hår kommer fort nok tenker jeg. Så hvorfor vil man da frivillig farge håret grått?!Synes det er kult jegEr jo ikke alle som kler det da. Det er som med å bleke håret på 90"
![]()
Hahaha, da lurer jeg på hva du spiser siden det råtnerSå seintmitt råtner snart her haha