Skravletråd September

Her er det elektronisk lås som kun securitas og eventuelt de som jobber her får åpnet så ganske greit det, mister aldri klær :D

Ja blir MYE annenhver uke! Men godt å få alt vasket da, bare slitsomt å rydde alt på plass igjen :p
Fine gangen min er ikke så fin med disse stående her.
Det "viktigste" er tatt ut da :p
Vis vedlegget 195827
Ååh hoinder var en del ;)
Jeg syns det å brette klærne å legge de på plass er driiit kjedelig. Har en egen haug med sokker som jeg burde sende på blind date snart :p gidder bare aldri ;)

Blæææh grusom ettermiddag med lillebror som bare hyler prøver jeg å gi storebror oppmerksomhet, lage middag osv. Nå prøver jeg å legge storebror mens lillebror bare hyler. Ikke lett. Storebror sutrer litt innimellom fordi han er egentlig trøtt men sove? Skal han da ihvertfall ikke. Har gitt opp å sitte ved siden av sengen hans, har lagt meg i vår seng og ammer lillebror som for en gangs skyld er rolig da. Så spent på når storebror skal sovne. Og bhg som skryter slik av han at han sovner på 5 min i vogn nå uten vugging. De kan dra en viss plass med den for nå har jeg holdt på i 40 min

Høres fantastisk kjedelig ut :( Noen dager er hardere enn andre..!
Hvor stor aldersforskjell er det mellom dem?

Fikk den verst tenkelige telefonen i dag :O
Eller.. på topp 10 av verste telefoner, i alle fall.
Tok telefonen og hørte "Hei, det er xxx fra barnevernstjenesten."

.. da hun fortalte at det kun var pga bf, kjente jeg så lettet at jeg gråt! Herregud..
Man skvetter nok litt av slike telefoner ja:)

Hehe huff. Kan regne med set samme skjer her;) godt formen er bedre:) hvilke andre farger hadde du med stjerner?
Ja :p og siste episodene var sååå spennende !!
Jeg har disse:
5f45bd1ecca0f17336530e6e09ee3a14
251063a1ed531a35f354a9cb644a66a0
cfb89fe9d7b6ed2c71b68ecba1ceee63
d4200a8f3b9eed4601c86036d0b7d537
(sistnevnte er grå med stjerner) og mer hvitt med stjerner som du har stelleunderlaget i :)

God kveld:D
Nettopp kommet hjem fra litt shopping med storebror:) han trengte akutt nye sko:P

Kjekt med nye sko, da!

Jeg har en bror som fort får akutt bruk for nye sko. Han går dem i stykker :p En gang ble han stoppet på gata av en mann som ønsket kjøpe ham nye sko. Antagelig fordi han så veldig.. stakkarslig ut.. Hullete sko (!!), hetta tredd over hodet og en plastpose slengt over ryggen :p

Back
Topp