Skravletråd September

God morgen :-) Jeg og lille sov helt til 09.30. Ikke så rart, da hun ikke sovnet før 23.00 i går :-O

Huff stakkars, håper han føler seg bedre nå!
Han sov i totalt tre timer igår :o
Feberen sank litt utover kvelden og han ble egentlig piggere og piggere også :) men spiste ingenting da :( totalt to kakskiver på hele dagen.
Men idag er han pigg og feberfri :) vi tar det litt med ro allikevel da, og han må få spise opp seg litt.

Goood morgen :D da var vi oppe. Våknet av at mannen løp rundt som en gal "hvor er drakten min hvor er drakten min"
Hvilken drakt "den nye" så var det opp å lete, aah den lå i baggen. Etterfulgt av "faen jeg er seint ute...hadde"
30 min senere våkna frøkna, smalt hue sitt rett i nesa på mor, au det resulterte i neseblod.
Actionfylt morgen med andre ord :p
Oi for en morgen!! :o håper dagen ikke blir sånn i hele dag :)

Ja veldig kjedelig, men men. Vi handlet i god tro og har heldigvis papirer på det. Byggesøknad til kommunen, entreprenørfirma som har tatt jobben så er en forsikringssak. Kjedelig å se det vi har jobbet med bli revet da. Maling, pynting , poteter, trer osv. Vekk.

Har bært fin også altså . Shoppet litt og vært i bursdag. Blide og fornøyde unger:) i dag da? Noen planer?
Bra dere har dokumentasjon:)
Men tragisk med hagen:(
Idag er jeg på jobb og skal på shopping med eldste etterpå:D

God dag alle;) Ha en flott dag :) Her er det legebesøk og besøk av du venninne i dag. Ellers begynner de kanskje grave i dag:( men men en liten tass som sikkert syns gravemaskin i Hagen er stor stas;):cool:
Ha en super dag du også:)

Back
Topp