God morgen
Jeg og lille sov helt til 09.30. Ikke så rart, da hun ikke sovnet før 23.00 i går :-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgenJeg og lille sov helt til 09.30. Ikke så rart, da hun ikke sovnet før 23.00 i går :-O
Han sov i totalt tre timer igårHuff stakkars, håper han føler seg bedre nå!
Oi for en morgen!!Goood morgenda var vi oppe. Våknet av at mannen løp rundt som en gal "hvor er drakten min hvor er drakten min"
Hvilken drakt "den nye" så var det opp å lete, aah den lå i baggen. Etterfulgt av "faen jeg er seint ute...hadde"
30 min senere våkna frøkna, smalt hue sitt rett i nesa på mor, au det resulterte i neseblod.
Actionfylt morgen med andre ord![]()
JaÅ nei, så kjipt!![]()
Nå er vi i bilen på vei til foreldra mine. (Jeg kjører ikke bilen altså)Hvor er du?![]()
Det derimot har ikke helt gått opp for meg endaVips så er du mamma til 2![]()
Ikke lenge igjen nå daDet derimot har ikke helt gått opp for meg enda![]()
Fann et tips om papir og hårspray, og det fungerte!Oj :O
Men fins det ikke noe som kan fjerne det?
Ja, han er mye piggere idag!!Uff! Max uflaks.... håper han er bedre snart!
Hva måtte du fjerne?Fann et tips om papir og hårspray, og det fungerte!![]()
Så bra daTakk
Han er takk og pris mye bedre idag![]()
Krysser alt jeg harKryss fingrene for at jeg slipper å kjøre til drammen i dag
Bra dere har dokumentasjonJa veldig kjedelig, men men. Vi handlet i god tro og har heldigvis papirer på det. Byggesøknad til kommunen, entreprenørfirma som har tatt jobben så er en forsikringssak. Kjedelig å se det vi har jobbet med bli revet da. Maling, pynting , poteter, trer osv. Vekk.
Har bært fin også altså . Shoppet litt og vært i bursdag. Blide og fornøyde ungeri dag da? Noen planer?
Ha en super dag du ogsåGod dag alleHa en flott dag
Her er det legebesøk og besøk av du venninne i dag. Ellers begynner de kanskje grave i dag
men men en liten tass som sikkert syns gravemaskin i Hagen er stor stas
![]()
Kos deg på flyturHilser på fra lufta![]()
Uff, sånt tull har du jo ikke tid til!Gaaaaah ingen av de sykehusene tar telefonen.
Nå blir jeg jo stressa
Så frustrerende!Fått tak i stkehuset men himmel så lite de vet