Fysj, så kjedeligNår man legger seg med dundrende hodepine og våkner med dundrende hodepine....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj, så kjedeligNår man legger seg med dundrende hodepine og våkner med dundrende hodepine....
Si ifra når du vetVet ikke enda
Uff da, da er vi hvertfall 2 med dårlig nattesøvnIkke akkurat
Du da?
Ha ha ja ikke santDer har vi vært flinke![]()
Fysj, så kjedeliggod bedring!
Er det tulla som har holdt dere våkne?Uff da, da er vi hvertfall 2 med dårlig nattesøvn![]()
Æsj så kjedelig! God bedring !Når man legger seg med dundrende hodepine og våkner med dundrende hodepine....
Ja veldig kjedelig, men men. Vi handlet i god tro og har heldigvis papirer på det. Byggesøknad til kommunen, entreprenørfirma som har tatt jobben så er en forsikringssak. Kjedelig å se det vi har jobbet med bli revet da. Maling, pynting , poteter, trer osv. Vekk.Så utrolig kjipt!![]()
Har bært fin også altså . Shoppet litt og vært i bursdag. Blide og fornøyde ungerHelt grei
Din dag da? Bortsett fra skader?![]()
Takk for detÆsj så kjedelig! God bedring !
Hehe huff. Kan regne med set samme skjer herKooos deg med de siste episodene! jeg hadde sorg når jeg var ferdig. Fordi det ikke var flere
Formen er stigende, men det går tregt. Fått hostestillende iallefall. Så da får jeg forhåpentligvis til å jobbe![]()
Er det fint i lufta?Hilser på fra lufta![]()
Bortsett fra marken jeg har på fanget så. Spreller som bare detEr det fint i lufta?
Njaa. Ikke akkuratt. Av ren uvane våkner jeg i 3 tiden å ligger våken i nesten en timeEr det tulla som har holdt dere våkne?
Blir ikke mye kos akkurat, men takkHadet og kos deg på det du skal når du er borte
He he såpass jaBortsett fra marken jeg har på fanget så. Spreller som bare det![]()
Uffda?Blir ikke mye kos akkurat, men takk![]()
Å den er kjip daNjaa. Ikke akkuratt. Av ren uvane våkner jeg i 3 tiden å ligger våken i nesten en timehun pleide å våkne rundt den tiden da hun var mindre, så uvanen sitter igjen hos mor
![]()