Skravletråd September

Så utrolig kjipt!:(
Ja veldig kjedelig, men men. Vi handlet i god tro og har heldigvis papirer på det. Byggesøknad til kommunen, entreprenørfirma som har tatt jobben så er en forsikringssak. Kjedelig å se det vi har jobbet med bli revet da. Maling, pynting , poteter, trer osv. Vekk.
Helt grei:D
Din dag da? Bortsett fra skader?:(
Har bært fin også altså . Shoppet litt og vært i bursdag. Blide og fornøyde unger:) i dag da? Noen planer?

Kooos deg med de siste episodene! jeg hadde sorg når jeg var ferdig. Fordi det ikke var flere :p

Formen er stigende, men det går tregt. Fått hostestillende iallefall. Så da får jeg forhåpentligvis til å jobbe :)
Hehe huff. Kan regne med set samme skjer her;) godt formen er bedre:) hvilke andre farger hadde du med stjerner?

God dag alle;) Ha en flott dag :) Her er det legebesøk og besøk av du venninne i dag. Ellers begynner de kanskje grave i dag:( men men en liten tass som sikkert syns gravemaskin i Hagen er stor stas;):cool:

Er det tulla som har holdt dere våkne?
Njaa. Ikke akkuratt. Av ren uvane våkner jeg i 3 tiden å ligger våken i nesten en time :p hun pleide å våkne rundt den tiden da hun var mindre, så uvanen sitter igjen hos mor :o

Back
Topp