Huff det var da litt vel tidlig:-/. Ikke sjans for at hun sovnet igjen heller?Ja. Idag ble det morgen rundt 0430![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff det var da litt vel tidlig:-/. Ikke sjans for at hun sovnet igjen heller?Ja. Idag ble det morgen rundt 0430![]()
God kveldGod ettermiddag! Hvordan står det til?![]()
Alt klart til avreise?Mannen på vei hjem
Kb hos kompis å gjør lekser
Jeg har ryddet litt her og der , hengt opp tøy
Alltid greit med litt tid med familien ogsåNei.
Kanskje på tide å dra hjem slik at jeg kanskje får litt tid med ungene før de legger seg og jeg drar på trening
Ha ha neiAlt klart til avreise?![]()
Vokste han litt fort ?God kveld
Nettopp kommet hjem fra litt shopping med storebrorhan trengte akutt nye sko
![]()
Ååh hoinder var en delHer er det elektronisk lås som kun securitas og eventuelt de som jobber her får åpnet så ganske greit det, mister aldri klær![]()
Ja blir MYE annenhver uke! Men godt å få alt vasket da, bare slitsomt å rydde alt på plass igjen![]()
Fine gangen min er ikke så fin med disse stående her.
Det "viktigste" er tatt ut da![]()
Vis vedlegget 195827
Blæææh grusom ettermiddag med lillebror som bare hyler prøver jeg å gi storebror oppmerksomhet, lage middag osv. Nå prøver jeg å legge storebror mens lillebror bare hyler. Ikke lett. Storebror sutrer litt innimellom fordi han er egentlig trøtt men sove? Skal han da ihvertfall ikke. Har gitt opp å sitte ved siden av sengen hans, har lagt meg i vår seng og ammer lillebror som for en gangs skyld er rolig da. Så spent på når storebror skal sovne. Og bhg som skryter slik av han at han sovner på 5 min i vogn nå uten vugging. De kan dra en viss plass med den for nå har jeg holdt på i 40 min
Man skvetter nok litt av slike telefoner jaFikk den verst tenkelige telefonen i dag :O
Eller.. på topp 10 av verste telefoner, i alle fall.
Tok telefonen og hørte "Hei, det er xxx fra barnevernstjenesten."
.. da hun fortalte at det kun var pga bf, kjente jeg så lettet at jeg gråt! Herregud..
Flink du er til å opprettholde treningDet blir gå/løpe
Hei hei, hva har du drevet med i dag?![]()
Hvile er viktigBør vel gjøre noe men var godt å hvile litt også
Hei hei
Hatt en fin dag?
JaHehe huff. Kan regne med set samme skjer hergodt formen er bedre
hvilke andre farger hadde du med stjerner?
God kveld
Nettopp kommet hjem fra litt shopping med storebrorhan trengte akutt nye sko
![]()
Du rekker nok det mesteHar så mye annet å gjøre
Åååh herligFann et tips om papir og hårspray, og det fungerte!![]()
Så godt å høreJa, han er mye piggere idag!!ingen feber og har spist frokost
![]()
Er det jeg og menerhjemmestrikka er det beste som finnes på vinteren![]()