Skravletråd September

Hehe ja.
Ikke rart du også vil bli ferdig!
Vet snart ikke hva jeg skal gjøre for alt er tungt eller vanskelig føles det som!
Også kynnere konstant!!
Ja, samme her. :( Og føler jeg spiser ett helt apotek hver kveld! Alle disse vitaminer og mineraler. Og antibiotika i tillegg. Det er totalt 8 tabletter hver kveld! :o og magen er helt ur balanse! :(
Tenker at klart vitaminer er bra, men det må være mulig at det blir for mye og?
Er koselig å se hvordan magen endrer forme når jenta spinner rundt og sparker der inne da :) og jeg har klart meg helt fra bekkenplager, så jeg har vel ikke så mye å klage på egentlig :) bare gleder meg så sinnsykt til hun kommer!! :D

God dag alle;) Ha en flott dag :) Her er det legebesøk og besøk av du venninne i dag. Ellers begynner de kanskje grave i dag:( men men en liten tass som sikkert syns gravemaskin i Hagen er stor stas;):cool:
God dag :)
Ja, gravemaskin i hagen kan bli suksess for de små :D
(De va her og la asfalt utenfor huset i går og 3-åringen fulgte nøye med ;))

Håper dere finner en måte å få det vekk på.
Også lurt å huske at alle slike ting som pen, tusj osv gjør seg best langt unna barn
Jo takk. En annen er jo vant det nå, for det er definitivt ikke første gangen! Men morfar er ikke vant det... Her finnes det penner litt overalt og jeg tenkte ikke at gutten skulle finne på noe slikt nå. Tenkte han lærte seg når han gikk løs med en sprittusj på loftet hjemme sist :o
Men jeg klarte heldigvis å få vekk det! Mormor vet ikke noe en gang, fortalt det for morfar og han var imponert når han så stolen i går :)

Goood morgen :D da var vi oppe. Våknet av at mannen løp rundt som en gal "hvor er drakten min hvor er drakten min"
Hvilken drakt "den nye" så var det opp å lete, aah den lå i baggen. Etterfulgt av "faen jeg er seint ute...hadde"
30 min senere våkna frøkna, smalt hue sitt rett i nesa på mor, au det resulterte i neseblod.
Actionfylt morgen med andre ord :p
God morgen ja :-) Dere har jo hatt nok å drive med på morran :-P Håper deg går bra med nesa.

Back
Topp