Man håper du blir bedre før du drarDet kan hende ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man håper du blir bedre før du drarDet kan hende ja
Hvor er du?Hilser på fra lufta![]()
Ha en flott dagGod dag alleHa en flott dag
Her er det legebesøk og besøk av du venninne i dag. Ellers begynner de kanskje grave i dag
men men en liten tass som sikkert syns gravemaskin i Hagen er stor stas
![]()
Tell til 10 (tusen)Gaaaaah ingen av de sykehusene tar telefonen.
Nå blir jeg jo stressa
Håper det selvÅ den er kjip da
Håper du blir kvitt uvanen snart
Unormalt til ho å være. Men nå er vi på bakken daHe he såpass ja
Ja, samme her.Hehe ja.
Ikke rart du også vil bli ferdig!
Vet snart ikke hva jeg skal gjøre for alt er tungt eller vanskelig føles det som!
Også kynnere konstant!!
Åh, hva skjer?Gaaaaah ingen av de sykehusene tar telefonen.
Nå blir jeg jo stressa
God dagGod dag alleHa en flott dag
Her er det legebesøk og besøk av du venninne i dag. Ellers begynner de kanskje grave i dag
men men en liten tass som sikkert syns gravemaskin i Hagen er stor stas
![]()
Du rr flink husmorHjemme fra Bhgsnart støvsuge å vaske litt klær
Håper det jeg ogsåMan håper du blir bedre før du drar
Jo takk. En annen er jo vant det nå, for det er definitivt ikke første gangen! Men morfar er ikke vant det... Her finnes det penner litt overalt og jeg tenkte ikke at gutten skulle finne på noe slikt nå. Tenkte han lærte seg når han gikk løs med en sprittusj på loftet hjemme sistHåper dere finner en måte å få det vekk på.
Også lurt å huske at alle slike ting som pen, tusj osv gjør seg best langt unna barn
Nei det har jeg ikke tid tilTell til 10 (tusen)
He he den er kjedelig daHåper det selvsykt irriterende
samme skjedde første natta borte fra henne. "Nå skal vi sove hele natta igjennom" tenkte jeg, neida
![]()
prøver i vertfallDu rr flink husmor
Krysser fingreneHåper det jeg også
Spennende å fly sikkertUnormalt til ho å være. Men nå er vi på bakken da![]()
Jeg må ha en sånt bevis sånn st vi får med kb sin medisin på tur.. hun skulle sendt den for en uke sidenÅh, hva skjer?![]()
Takk for detprøver i vertfall
Krysser fingrene
God morgen jaGoood morgenda var vi oppe. Våknet av at mannen løp rundt som en gal "hvor er drakten min hvor er drakten min"
Hvilken drakt "den nye" så var det opp å lete, aah den lå i baggen. Etterfulgt av "faen jeg er seint ute...hadde"
30 min senere våkna frøkna, smalt hue sitt rett i nesa på mor, au det resulterte i neseblod.
Actionfylt morgen med andre ord![]()