Skravletråd September

Spist kveldsmat, ungen sover. venter egentlig på å dra til en venninne. Men lurer på om det blir litt sent nå.
Hun kjører jo uansett forbi her, så synes egentlig hun kan komme hit
Send henne melding og spør om hun ikke bare kan stoppe innom?:)

Har gjort det:) men hun sa i går at hun ikke kunne dra noe sted for Hun hadde ikke med vogn...men skal være hos morra si fram til søndag. Hakke med vogn dit heller
Ah hun har barn hun og?:)

Hehe. :p fæl med det på inneklær :p når en skjorte f.eks koster 30 så kjøper jeg det :p haha :p

Men ytterklær er dyrt. Fant reima sine regnvotter til 50 kr. Angra på jeg ikke kjøpte flere enn 2 i ulike str. Skulle hatt flere når det først var billig :p

Ytterklær er dyrt.. så om du først får det billig.. :p
Jeg pleier kjøpe den barnehagepakka fra sportmann, jeg. Det er ikke så ille dyrt, og da blir det både regntøy og dress :)

Ytterklær er dyrt.. så om du først får det billig.. :p
Jeg pleier kjøpe den barnehagepakka fra sportmann, jeg. Det er ikke så ille dyrt, og da blir det både regntøy og dress :)
Den bhg pakka har jeg sett på. Svigermor pleier å kjøpe den i julegave til barnebarna. Til påfølgende år evt. Så den regner jeg med vi og får da hun har snakka så mye om den :p ønsker oss ofte ytterklær i jul eller bursdagsgave.
Hun har bursdag i juli så passer bra å ønske seg høstklær til bhg året som starter da :)

Ja, men han er så vidt 3 mnd. Skjønner ikke hva hun skal med vogn da ? Og det er vel samme om Hun er her eller hos morra si uten vogn
Kanskje hun har seng hos mora? Evt føler det er litt lettere der med en 3 mnd enn på besøk :p husker vi ikke var så komfortable med å dra på besøk når mi var like lita. Men der var mest pga kolikken da :p

Kanskje hun har seng hos mora? Evt føler det er litt lettere der med en 3 mnd enn på besøk :p husker vi ikke var så komfortable med å dra på besøk når mi var like lita. Men der var mest pga kolikken da :p
Ikke vet jeg :p men altså jeg har da både vogn og det.

Hehe. :p fæl med det på inneklær :p når en skjorte f.eks koster 30 så kjøper jeg det :p haha :p

Men ytterklær er dyrt. Fant reima sine regnvotter til 50 kr. Angra på jeg ikke kjøpte flere enn 2 i ulike str. Skulle hatt flere når det først var billig :p
Det var billig ja

Back
Topp