Send henne melding og spør om hun ikke bare kan stoppe innom?Spist kveldsmat, ungen sover. venter egentlig på å dra til en venninne. Men lurer på om det blir litt sent nå.
Hun kjører jo uansett forbi her, så synes egentlig hun kan komme hit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Send henne melding og spør om hun ikke bare kan stoppe innom?Spist kveldsmat, ungen sover. venter egentlig på å dra til en venninne. Men lurer på om det blir litt sent nå.
Hun kjører jo uansett forbi her, så synes egentlig hun kan komme hit
Det skjønner jegJa. Vil så gjerne prestere fullt ut på jobb. Men klarer ikke
Har gjort detSend henne melding og spør om hun ikke bare kan stoppe innom?![]()
Nei. Derfor har jeg jobba i redusert tempo. Men i morgen håper jeg på å være litt bedreDet skjønner jegmå ikke presse det for hardt da, det er ingen tjent på
Ah hun har barn hun og?Har gjort detmen hun sa i går at hun ikke kunne dra noe sted for Hun hadde ikke med vogn...men skal være hos morra si fram til søndag. Hakke med vogn dit heller
Får håpe detNei. Derfor har jeg jobba i redusert tempo. Men i morgen håper jeg på å være litt bedre![]()
Ja, men han er så vidt 3 mnd. Skjønner ikke hva hun skal med vogn da ? Og det er vel samme om Hun er her eller hos morra si uten vognAh hun har barn hun og?![]()
Hehe.fæl med det på inneklær
når en skjorte f.eks koster 30 så kjøper jeg det
haha
![]()
Men ytterklær er dyrt. Fant reima sine regnvotter til 50 kr. Angra på jeg ikke kjøpte flere enn 2 i ulike str. Skulle hatt flere når det først var billig![]()
Den bhg pakka har jeg sett på. Svigermor pleier å kjøpe den i julegave til barnebarna. Til påfølgende år evt. Så den regner jeg med vi og får da hun har snakka så mye om denYtterklær er dyrt.. så om du først får det billig..
Jeg pleier kjøpe den barnehagepakka fra sportmann, jeg. Det er ikke så ille dyrt, og da blir det både regntøy og dress![]()
Kanskje hun har seng hos mora? Evt føler det er litt lettere der med en 3 mnd enn på besøkJa, men han er så vidt 3 mnd. Skjønner ikke hva hun skal med vogn da ? Og det er vel samme om Hun er her eller hos morra si uten vogn
Så spennendeWoop!! Da skal vi på visning til uka![]()
Ikke vet jegKanskje hun har seng hos mora? Evt føler det er litt lettere der med en 3 mnd enn på besøkhusker vi ikke var så komfortable med å dra på besøk når mi var like lita. Men der var mest pga kolikken da
![]()
Å nei, så kjipt!Forbaskade onge!! Se hva han har gjort med en kulepenn på mormor og morfars ene god-stol!! Og ikke kan jeg bli "sint" på han nå heller når han ligger med feber
Vis vedlegget 195574
Bra det daPå en måtemen pappa hadde også bursdag i går. Jeg gratulerte han
![]()
Haha, koselig daÅåh du skulle vist. Når han kommer hjem så er jeg ikke så spennende. Nå står hun å slår på bade døra fordi pappa er på do. Hyler og roper![]()
Helt sikkertHa ha vi er nok mange
Ja nei da er det ikke godt å siIkke vet jegmen altså jeg har da både vogn og det.
Nei gudene vetJa nei da er det ikke godt å si![]()
Håper du snart er friskLaber energi, men dog bedre enn før. Hoster mye, så hadde ikke overlevd hadde det ikke vært for cosylan hostemedisinen min. Infeksjonen er ikke vekke enda iallefall ifølge prøvene og formen min
Det var billig jaHehe.fæl med det på inneklær
når en skjorte f.eks koster 30 så kjøper jeg det
haha
Men ytterklær er dyrt. Fant reima sine regnvotter til 50 kr. Angra på jeg ikke kjøpte flere enn 2 i ulike str. Skulle hatt flere når det først var billig![]()