Skravletråd September

Så har jeg oversikt over det vi har og ser hva vi evt trenger om salg dukker opp :)

Kjekt å ha en viss oversikt.. Jeg kjøper gjerne på salg uavhengig av om jeg/hun TRENGER det eller ikke :') Det er jo salg :p

Åh så godt å høre bhg går så mye bedre :D er sutring og litt skriking ved levering her men det gir seg når jeg er gått i gangen som regel :)

Enn søvnen i bhg?
Her gråter han ihvertfall til vi er kommet til bilen:-/. I morgen skal gubben få levere og se hvordan det får da:-).
Joda sovingen går mye bedre:-). Igår sov han 1 god time, idag glemte jeg å spørre, ble litt hektisk i hentingen. Men han hadde faktisk sovnet selv innen 5 min i vognen uten vugging som er sensasjon:-). Håper og krysser fingrene for at det er noe han tar med hjem også, her bruker han opp mot 1-1.5 time på å sovne på kvelden for tiden

Fortsatt dårlig :/
Infeksjonen er jeg nok ikke kvitt enda nei. Mer energi, men merker fort at jeg blir tappa veldig fort om jeg gjør bare litt for mye. Og høres enda ut som ei gås når jeg prater.

Hvordan går det nå?
Laber energi, men dog bedre enn før. Hoster mye, så hadde ikke overlevd hadde det ikke vært for cosylan hostemedisinen min. Infeksjonen er ikke vekke enda iallefall ifølge prøvene og formen min

Kjekt å ha en viss oversikt.. Jeg kjøper gjerne på salg uavhengig av om jeg/hun TRENGER det eller ikke :') Det er jo salg :p
Hehe. :p fæl med det på inneklær :p når en skjorte f.eks koster 30 så kjøper jeg det :p haha :p

Men ytterklær er dyrt. Fant reima sine regnvotter til 50 kr. Angra på jeg ikke kjøpte flere enn 2 i ulike str. Skulle hatt flere når det først var billig :p

Her gråter han ihvertfall til vi er kommet til bilen:-/. I morgen skal gubben få levere og se hvordan det får da:-).
Joda sovingen går mye bedre:-). Igår sov han 1 god time, idag glemte jeg å spørre, ble litt hektisk i hentingen. Men han hadde faktisk sovnet selv innen 5 min i vognen uten vugging som er sensasjon:-). Håper og krysser fingrene for at det er noe han tar med hjem også, her bruker han opp mot 1-1.5 time på å sovne på kvelden for tiden
Så godt å høre :D vår sover ikke mye i bhg. Rundt 45 min maks. Men likvel mye energi. Sovner heldigvis raskt nå på kvelden. 10 min kanskje. Men det har skjedd nå nylig. Håper det skjer for dere og ;)
Men natta derimot. Den er like ille. Myyye våken og urolig. Spiser enda på natt

Spist kveldsmat, ungen sover. venter egentlig på å dra til en venninne. Men lurer på om det blir litt sent nå.
Hun kjører jo uansett forbi her, så synes egentlig hun kan komme hit

Back
Topp