Skravletråd September

Det begynner å bli høst! Solen skinner, men varmer ikke veldig. I tillegg blåser det en del, og begynner å bli kaldt om morgenen nå. Flere som ser frem til vinteren? :)
Ser ikke frem til de iskalde morningene da :p

Nja måtte jo gråte litt da. Men fikk bilde hvor han smilte og koste seg ute i sandkassen så virker som alt går bra:-). Nå er det bare å få 6 ukers kontrollen (iiiik tenk 6 uker allerede:-O) til lillebror overstått, så henter vi storebror. Men tydeligvis forsinkelser hos hs, de som har timen før meg skal tydeligvis ha tolk og misforståelser om de skulle ha tlf tolk eller oppmøte tolk gjorde at de kom sent igang tydeligvis. Men satser på at vi snart kommer inn:-). Har time hos hs kl 14:-)
Åh så godt å høre bhg går så mye bedre :D er sutring og litt skriking ved levering her men det gir seg når jeg er gått i gangen som regel :)

Enn søvnen i bhg?

Her i Sverige fortsetter ting å ikke gå som planlagt :(
Punktering på fjellet i går og feber på lillegutt idag. Han koket virkelig i natt og i morges våknet jeg av at han hostet til han kastet opp (har vært litt forkjølet en stund, men det har liksom ikke slått ut ordentlig). Når jeg sjekket feberen sist hadde han 38,5, kort tid etterpå kastet han opp flere ganger igjen og nå har han sovet i over to timer... Stakkar liten :(
Uff! Max uflaks.... håper han er bedre snart!

Da har vi vært på 6ukers kontroll med lillebror:-). Veier 5390 gr, opp fra 4900 for 2 uker siden:-). Så fornøyd med vektoppgangen:-). Hs vil ha en måling til i begynnelsen av oktober bare for å være sikker på at vektøkningen er grei og vi ikke trenger mme:-)
Høres jo ut som topp vektoppgang :)

Hva skjer i kveld da jenter ? Her er det legging av barn på gang :)
Her er ungen lagt og jeg er lagt meg i horisontalen i sofa. Pleie formen før jeg legger meg for jobb imorgen :)

Back
Topp