Ok lykke til hvertfallDet er utenfori nærheten av her vi bor. Trives veldig godt her, men vi må nok litt lengere ut, ikke lenger enn Hakadal
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok lykke til hvertfallDet er utenfori nærheten av her vi bor. Trives veldig godt her, men vi må nok litt lengere ut, ikke lenger enn Hakadal
![]()
Fortsatt dårlig :/Her er ungen lagt og jeg er lagt meg i horisontalen i sofa. Pleie formen før jeg legger meg for jobb imorgen![]()
Hvordan går det nå?Jeg håper på å få trent litt når jeg blir kvitt infeksjonen
Ingentimg her, har sinnsykt vondt i hodw så blir en rolig kveldHva skjer i kveld da jenter ? Her er det legging av barn på gang![]()
Å det hadde jeg i istad å, skikkelig irriterendeIngentimg her, har sinnsykt vondt i hodw så blir en rolig kveld
Så har jeg oversikt over det vi har og ser hva vi evt trenger om salg dukker opp![]()
Her gråter han ihvertfall til vi er kommet til bilen:-/. I morgen skal gubben få levere og se hvordan det får daÅh så godt å høre bhg går så mye bedreer sutring og litt skriking ved levering her men det gir seg når jeg er gått i gangen som regel
![]()
Enn søvnen i bhg?
Det liker ikke jeg hellerJeg liker snøen. Bare ikke å måke den tidlig på morgenen før bhg og jobb![]()
Storebror sover, lillebror er enda våken men håper han også sovner snartHva skjer i kveld da jenter ? Her er det legging av barn på gang![]()
Mhm hatt det i hele dag omtrentÅ det hadde jeg i istad å, skikkelig irriterende
TakkOk lykke til hvertfall
Ja dyrt å kjøpe bolig nåTakkdet er jo så dyyyrt
blir nesten dårlig av å se på prisene
![]()
Infeksjonen er jeg nok ikke kvitt enda nei. Mer energi, men merker fort at jeg blir tappa veldig fort om jeg gjør bare litt for mye. Og høres enda ut som ei gås når jeg prater.Fortsatt dårlig :/
Laber energi, men dog bedre enn før. Hoster mye, så hadde ikke overlevd hadde det ikke vært for cosylan hostemedisinen min. Infeksjonen er ikke vekke enda iallefall ifølge prøvene og formen minHvordan går det nå?
Hehe.Kjekt å ha en viss oversikt.. Jeg kjøper gjerne på salg uavhengig av om jeg/hun TRENGER det eller ikke :') Det er jo salg![]()
får håpe detStorebror sover, lillebror er enda våken men håper han også sovner snart.
noen spesiell grunn tror du ?Mhm hatt det i hele dag omtrent
Uff så slitsomtInfeksjonen er jeg nok ikke kvitt enda nei. Mer energi, men merker fort at jeg blir tappa veldig fort om jeg gjør bare litt for mye. Og høres enda ut som ei gås når jeg prater.
Så godt å høreHer gråter han ihvertfall til vi er kommet til bilen:-/. I morgen skal gubben få levere og se hvordan det får da.
Joda sovingen går mye bedre. Igår sov han 1 god time, idag glemte jeg å spørre, ble litt hektisk i hentingen. Men han hadde faktisk sovnet selv innen 5 min i vognen uten vugging som er sensasjon
. Håper og krysser fingrene for at det er noe han tar med hjem også, her bruker han opp mot 1-1.5 time på å sovne på kvelden for tiden
Vi får ikke tak i brøyter her. Så kjøpte snøfres selvDet liker ikke jeg hellerVi har egentlig en som kommer i nabolaget og brøyter, men han er alltid sen..
Ja. Vil så gjerne prestere fullt ut på jobb. Men klarer ikkefår håpe det
noen spesiell grunn tror du ?
Uff så slitsomt![]()