Den tar vel å oppdaterer seg fortløpendeOppdaterer denne seg hver 4 time å ? Vis vedlegget 195089
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tar vel å oppdaterer seg fortløpendeOppdaterer denne seg hver 4 time å ? Vis vedlegget 195089
Altså, jeg tør ikke henge vaska ut lenger.. Kommer inn så mange ekle småkryp.Han bærer ut edderkopper og andre vesen for meg jevnt og trutt.
Og jeg leker tøffere enn jeg er ovenfor ungene, når de hyler "her er et DYYYYYYYYYYR!" spørr jeg om det er en bjørn, eller en hund (vi har hund) men sender mannen for å ta seg av det. Reelt sett vet de hvor feig jeg er når jeg HYYYYYYLER når jeg blir overrasket av en edderkopp sånn helt forvarende i en bunde klesvask jeg bretter f.eks....
Han har en flaske med farris bris, helt for seg selvDu får sørge for at han får i seg litt vann![]()
Ja okeiDen tar vel å oppdaterer seg fortløpende![]()
Her henges all vask til tørk inne. Vet jo aldri hva som ligger inni en genser hvis det henger uteAltså, jeg tør ikke henge vaska ut lenger.. Kommer inn så mange ekle småkryp.

Hehe. Gøy når man blir litt gira på innleggJeg slang meg på skravlinga for ordentlig på fredagen, da vi også prøvde på 6000 innlegg. Tror jeg ble litt ekstra bitt av basillen da![]()
Det er sleiptMå si jeg ble irritert da jeg hjalp gubben med å trekke en regning fra kontoen hans, bare for å se at Leger uten grenser har lagt seg selv inn som avtalegiro uten at gubben har bedt om det! Så de trekker beløp hver måned fra hans konto når ha. En gang noen måneder tilbake var grei å støtta de via bankkort når de var på runde her. Aldri mer at jeg gidder å være grei der.... Synes det var veldig slu gjort! Han duden spesifiserte at det kun var et engangsbeløp!
Aah! Han er dreven på å få bort veps?
Jeg gikk ut nå.
Hoho da har jeg en morsom vepse historie.
For ett par uker siden satt jeg, samboer, og en venn av han å spiste kebab. Så kommer det en veps, jeg løper av gårde, gutta sitter å fekter med kniv og gaffel, så kommer det en mann forbi, knipser på vepsen så den faller om på bakken. Ser på gutta å sier "and thats how we do it" og går![]()
Ser denMå ta igjen for alle månedene jeg har vært borte
Her så tar gubben alle insekter. Men han er sånn "oiii der er det en edderkopp shiiit den var svær, jeg skal ta den jeg"Han bærer ut edderkopper og andre vesen for meg jevnt og trutt.
Og jeg leker tøffere enn jeg er ovenfor ungene, når de hyler "her er et DYYYYYYYYYYR!" spørr jeg om det er en bjørn, eller en hund (vi har hund) men sender mannen for å ta seg av det. Reelt sett vet de hvor feig jeg er når jeg HYYYYYYLER når jeg blir overrasket av en edderkopp sånn helt forvarende i en bunde klesvask jeg bretter f.eks....
Det blir jo noe annetHehe. Kan være enig. Men er artig med løkkefotball da![]()
Ja ser frem til detDet blir bedre![]()
Plutselig er jeg borte igjenSer den
Er heldigvis blitt noe bedre i løpet av dagenGodt de tok noen prøver da, de er vel da interessert siden de var såpass agressive. Om du ikke er noe bedre i morgen er det nok på tide å ringe ja
Må si jeg ble irritert da jeg hjalp gubben med å trekke en regning fra kontoen hans, bare for å se at Leger uten grenser har lagt seg selv inn som avtalegiro uten at gubben har bedt om det! Så de trekker beløp hver måned fra hans konto når ha. En gang noen måneder tilbake var grei å støtta de via bankkort når de var på runde her. Aldri mer at jeg gidder å være grei der.... Synes det var veldig slu gjort! Han duden spesifiserte at det kun var et engangsbeløp!
Hihi, det er bra daJa, han har jo interesse nok for hele familien.
Men har klart å oppdra de to eldste barna til å være brannsupportere i alle fall. ikke at de ser fortball, men de heier på brann![]()
Våknet hun?Nå støvsuger huseier igjen. Rett over soverommet vårt... Har brukt en time på å legge J! Håper bare ikke hun våkner.
Hvilken sjanger?Den er bra![]()
Pisk mannen i gangNei men det måtte gjøres