Da blir det grøt i morgen da?Akkurat nå vertfallvar noen som nevnte det her istad å da fikk jeg lyst på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det grøt i morgen da?Akkurat nå vertfallvar noen som nevnte det her istad å da fikk jeg lyst på
Haha, tnaaw
Jeg har heldigvis giftet meg med en edderkoppjakter, så jeg er trygg fra dem![]()
HahahaAah! Han er dreven på å få bort veps?![]()
Jeg gikk ut nå.
Hoho da har jeg en morsom vepse historie.
For ett par uker siden satt jeg, samboer, og en venn av han å spiste kebab. Så kommer det en veps, jeg løper av gårde, gutta sitter å fekter med kniv og gaffel, så kommer det en mann forbi, knipser på vepsen så den faller om på bakken. Ser på gutta å sier "and thats how we do it" og går![]()
I mål nåLovet meg å ta femti av de... hva nå enn resterende vi hadde
Skjønner jo detHar tatt seg opp i det siste ja![]()
Jeg gikk ut. Tror vepsen er borte. Har en veldig svett samboer hvertfall.Greit å søke dekning![]()
Jeg slang meg på skravlinga for ordentlig på fredagen, da vi også prøvde på 6000 innlegg. Tror jeg ble litt ekstra bitt av basillen daHeng med oss og du vil bli hektahahha, det ble jeg
![]()
Godt han får med seg litt siden han er interessert![]()
Den er braAldri hørt om![]()
Stakkars, nå fikk jeg vondt av hamHan gjør det.
Det er dempet med aerius da. Også synes han at å smøres på kvelden gir en kjølende og mindrende effekt når det trengs. Sover ofte med eksemhansker for å ikke klore seg
Å jeg lurer på hvorfor gubben er så svett nå. Jage veps er ikke hans cup of tea. Men den er dæv nå da.Hahahaartig historie.
Han ble 2 år 20. augustJa det er jo typisk!
Håper han snart blir tipptopp igjen!
Hvor gammel er han?
Skal prøve å unngå det, heller lade batterienePuttee deg i kofferten men ikke lov å føde
Hehe. SkravleguriBare nå![]()
Har skravla mye mer enn det![]()
Aah skjønnerLovet meg å ta femti av de... hva nå enn resterende vi hadde
Gruer meg til poden kommer med en edderkopp i handa kjenner jeg. Da må jeg jo bare prøve å forholde meg rolig og si at edderkoppen trives best uteHan bærer ut edderkopper og andre vesen for meg jevnt og trutt.
Og jeg leker tøffere enn jeg er ovenfor ungene, når de hyler "her er et DYYYYYYYYYYR!" spørr jeg om det er en bjørn, eller en hund (vi har hund) men sender mannen for å ta seg av det. Reelt sett vet de hvor feig jeg er når jeg HYYYYYYLER når jeg blir overrasket av en edderkopp sånn helt forvarende i en bunde klesvask jeg bretter f.eks....
Må ta igjen for alle månedene jeg har vært borteHehe. Skravleguri![]()
Du får sørge for at han får i seg litt vannÅ jeg lurer på hvorfor gubben er så svett nå. Jage veps er ikke hans cup of tea. Men den er dæv nå da.
Godt de tok noen prøver da, de er vel da interessert siden de var såpass agressive. Om du ikke er noe bedre i morgen er det nok på tide å ringe jaDe tok blodprøve av meg og halsprøve. Men da burde jeg kanskje ringe legen imorgen om jeg ikke er bedre. Skal iallefall prøve å gå på jobb etter LJ er levert i bhg. Så får vi se.
Han bærer ut edderkopper og andre vesen for meg jevnt og trutt.
Og jeg leker tøffere enn jeg er ovenfor ungene, når de hyler "her er et DYYYYYYYYYYR!" spørr jeg om det er en bjørn, eller en hund (vi har hund) men sender mannen for å ta seg av det. Reelt sett vet de hvor feig jeg er når jeg HYYYYYYLER når jeg blir overrasket av en edderkopp sånn helt forvarende i en bunde klesvask jeg bretter f.eks....