Akkurat nå vertfallCravings på gang?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå vertfallCravings på gang?![]()
Mål om femti idag?10 igjen
40
Hører masse banning fra mannen, tror ikke det er trygt å komme ut ennå![]()

Du har nok blitt avhengig som oss andreFikk jo litt sansen for dette forumet, har aldri hengt på et forum før![]()
Du må slutte å snakke om den risgrøten altså, nå får jo jeg også lyst påAkkurat nå vertfallvar noen som nevnte det her istad å da fikk jeg lyst på
KjempekoseligDu har nok blitt avhengig som oss andre
Er så koselig her!
De er sykt irriterende. Frøkna drev å skulle ta tak i en veps tidligere idag. Da tok jeg vogna å løp![]()
Jepp, gørrkjedeligEr det fotball du syns er kjedelig ?
Så braNei hun sover søttligger med Doc mcstuffins dukka si og snorker
![]()
Tror jeg må Dra å kjøpeDu må slutte å snakke om den risgrøten altså, nå får jo jeg også lyst på![]()
Prøver å gjøre meg litt synlig i kveldLitt vanskelig å unngå å legge merke til.
Så kjiptså han må bare klø liksom?
Heng med oss og du vil bli hektaFikk jo litt sansen for dette forumet, har aldri hengt på et forum før![]()
Haha, tnaawDa blir du der
engang før jeg var sammen med min mann, bare kjente ham, bodde vi i samme hybelhus. Det kom en veps inn til meg, så jeg sendte ham ei melding "hvor god er du med veps?" Han kom og tok den ut for meg.![]()
Mål om femti idag?
Greit å søke dekningJeg sitter inne på badet nå hahaha.
Ja det er jo typisk!Spesielt nå med barnehagestart også, er vel der han har blitt smittet. Etter to dager med tilvenning![]()
Aah! Han er dreven på å få bort veps?Da blir du der![]()
engang før jeg var sammen med min mann, bare kjente ham, bodde vi i samme hybelhus. Det kom en veps inn til meg, så jeg sendte ham ei melding "hvor god er du med veps?" Han kom og tok den ut for meg.![]()
Hehe. Kan være enig. Men er artig med løkkefotball daJepp, gørrkjedelig![]()
Godt han får med seg litt siden han er interessertMin informerte meg om at jeg sikkert fant kampen på en kanal om jeg ville se. Sånn i det han gikk ut døra. På fotballtrening. Sikkert ferdig om en halvtimes tid
Han får vel sett andre omgang. deler av den i alle fall, mp jo dusje