Skravletråd September

Hører masse banning fra mannen, tror ikke det er trygt å komme ut ennå :p

Da blir du der :)

engang før jeg var sammen med min mann, bare kjente ham, bodde vi i samme hybelhus. Det kom en veps inn til meg, så jeg sendte ham ei melding "hvor god er du med veps?" Han kom og tok den ut for meg. :Heartpink

Akkurat nå vertfall :p var noen som nevnte det her istad å da fikk jeg lyst på
Du må slutte å snakke om den risgrøten altså, nå får jo jeg også lyst på :p

Så kjipt:( så han må bare klø liksom?

Han gjør det.

Det er dempet med aerius da. Også synes han at å smøres på kvelden gir en kjølende og mindrende effekt når det trengs. Sover ofte med eksemhansker for å ikke klore seg

engang før jeg var sammen med min mann, bare kjente ham, bodde vi i samme hybelhus. Det kom en veps inn til meg, så jeg sendte ham ei melding "hvor god er du med veps?" Han kom og tok den ut for meg. :Heartpink
Haha, tnaaw :)

Jeg har heldigvis giftet meg med en edderkoppjakter, så jeg er trygg fra dem ;)

Aah! Han er dreven på å få bort veps? :D
Jeg gikk ut nå.

Hoho da har jeg en morsom vepse historie.
For ett par uker siden satt jeg, samboer, og en venn av han å spiste kebab. Så kommer det en veps, jeg løper av gårde, gutta sitter å fekter med kniv og gaffel, så kommer det en mann forbi, knipser på vepsen så den faller om på bakken. Ser på gutta å sier "and thats how we do it" og går :p

Min informerte meg om at jeg sikkert fant kampen på en kanal om jeg ville se. Sånn i det han gikk ut døra. På fotballtrening. Sikkert ferdig om en halvtimes tid
Han får vel sett andre omgang. deler av den i alle fall, mp jo dusje
Godt han får med seg litt siden han er interessert:)

Back
Topp