Hva slags grøt?Haha har fortsatt lyst på grøt da
34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags grøt?Haha har fortsatt lyst på grøt da
34
Lille sover ennåGikk det bra?
Det vil jeg troDet forsvant like fort som det kom![]()
Lille sover ennåmå flytte henne over i egen seng snart.
Så braNei hun sover søttligger med Doc mcstuffins dukka si og snorker
![]()
Så utrolig plagsomtHele kroppen.
Det hqr han gjort siden han var født egentlig, og står fast på aerius av den grunn. I store deler av hans liv har han i tillegg vært smurt med fuktighetskrem. Litt som om han var atopiker, selv om han altså ikke har synelig eksem. Men han klør
Så braLille sover ennåmå flytte henne over i egen seng snart.
Så utrolig plagsomt![]()
Haha ser det for megNå løper gubben rundt i boxer'n å jager en veps
"Ha deg ut din jævel, ut ut UT sa jeg, dritt veps"
Ja du blomstrer skikkeligSånn som tempoet mitt har vært i det siste, så går det fort det![]()
Hehe! Ville ikke hatt veps inne jeg heller.Nå løper gubben rundt i boxer'n å jager en veps
"Ha deg ut din jævel, ut ut UT sa jeg, dritt veps"
Æsj.....kjeeeedeeeelig!!VM kvalik
37
Så hyggelig daHar merket det![]()
Fikk jo litt sansen for dette forumet, har aldri hengt på et forum førJa du blomstrer skikkeligmoro det!
Er det fotball du syns er kjedelig ?Æsj.....kjeeeedeeeelig!!![]()
Da har du jo skravla braJa
Har bare holdt på siden februar (da jeg fant ut at jeg var gravid), og var ikke så veldig aktiv de første månedene
(vet ikke hvorfor det står at jeg ble medlem februar 2014 da, er februar 2016 som stemmer)
Flink du er10 igjen
40
Hahaha! Det er ganske morsomt. Jeg har låst meg inn på badet nå. Stikker hue ut "kan du sjekke lille panda (frøkna), kan jeg komme ut nå"Haha ser det for meg
44
Hehe. Jeg liker sånne serier eller filmerUsj hørtes ikke ut som det var noe for meg
38