Skravletråd September

De var i seng, men eldstemann fikk lov å lese bitte-bitte-litt. Jeg glemte å gå ned og SJEKKE at han slo av lyset og vips sto han på stua nå. Og klaget på kløe, så da er han smurt igjen. ER vel tredje kvelden denne uka
Hvor klør han?:)

Det er så kjipt, vet hvordan du har det :(
Her tok naboen å klippa gresset, rett utenfor soveromsvinduet vårt, kl 22 en gang.. Og poden våkna jo selvfølgelig..
Hvem klipper gresset kl 22 :o det var da fryktelig seint. Kunne ikke venta til dagen etter? Eller er det sånn super gress som vokser kjempe raskt :p

Hvor klør han?:)

Hele kroppen.

Det hqr han gjort siden han var født egentlig, og står fast på aerius av den grunn. I store deler av hans liv har han i tillegg vært smurt med fuktighetskrem. Litt som om han var atopiker, selv om han altså ikke har synelig eksem. Men han klør

Vi durer på for å klare de 6000, hvor mange er med på å få opp litt fres? Vi har i alle fall 3,5 som har sagt de er med i "6000-tråden"

Ronja og vel?
Jeg er med!:)

Sånn totalt? :)
Ja :)
Har bare holdt på siden februar (da jeg fant ut at jeg var gravid), og var ikke så veldig aktiv de første månedene :)
(vet ikke hvorfor det står at jeg ble medlem februar 2014 da, er februar 2016 som stemmer :p)

Hvem klipper gresset kl 22 :eek: det var da fryktelig seint. Kunne ikke venta til dagen etter? Eller er det sånn super gress som vokser kjempe raskt :p
Haha, ikke sant? Er en skikkelig sau (som mannen sier) den naboen :p

Back
Topp