Hvor klør han?De var i seng, men eldstemann fikk lov å lese bitte-bitte-litt. Jeg glemte å gå ned og SJEKKE at han slo av lyset og vips sto han på stua nå. Og klaget på kløe, så da er han smurt igjen. ER vel tredje kvelden denne uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor klør han?De var i seng, men eldstemann fikk lov å lese bitte-bitte-litt. Jeg glemte å gå ned og SJEKKE at han slo av lyset og vips sto han på stua nå. Og klaget på kløe, så da er han smurt igjen. ER vel tredje kvelden denne uka
Det kan jeg fint forestille megDet falt i smak hos alle i huset her i hvert fall![]()
Ja det er detLyst barnerom er håpløst![]()
Sånn totalt?Dette er mitt innlegg nr 2222![]()
Viktig med målVet. Vanskelig å la vær
Neste mål: 3333
Det forsvant like fort som det komKult tall![]()
Hvem klipper gresset kl 22Det er så kjipt, vet hvordan du har det
Her tok naboen å klippa gresset, rett utenfor soveromsvinduet vårt, kl 22 en gang.. Og poden våkna jo selvfølgelig..
Hvor klør han?![]()
Ronja er nok med en stund ihvertfallVi durer på for å klare de 6000, hvor mange er med på å få opp litt fres? Vi har i alle fall 3,5 som har sagt de er med i "6000-tråden"
Ronja og vel?
Jeg er med!Vi durer på for å klare de 6000, hvor mange er med på å få opp litt fres? Vi har i alle fall 3,5 som har sagt de er med i "6000-tråden"
Ronja og vel?
Det er så slitsomtTakk for det
Han våkner så mye nå mens han er syk, så jeg springer som en strikkball mellom stua og soverommet hans..
JaSånn totalt?![]()
Sånn som tempoet mitt har vært i det siste, så går det fort detViktig med mål![]()
Er det fotball igjen?!Snart kamp nå
Jorda er invandert og kampen for å vinne den tilbakeHvordan serie er det ?
29
VM kvalikEr det fotball igjen?!![]()
Haha, ikke sant? Er en skikkelig sau (som mannen sier) den naboenHvem klipper gresset kl 22det var da fryktelig seint. Kunne ikke venta til dagen etter? Eller er det sånn super gress som vokser kjempe raskt
![]()
Du trenger ikke friste oss daaaGodt med vaffler
Usj hørtes ikke ut som det var noe for megJorda er invandert og kampen for å vinne den tilbake