Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er veldig braIkke hørt om den
Får jeg og lyst påDet gjør jeg ja
Det var dårlig planlagt av hanNå støvsuger huseier igjen. Rett over soverommet vårt... Har brukt en time på å legge J! Håper bare ikke hun våkner.
Jo, derfor gir jeg ikke helt oppDen som gir opp har tapt![]()
HahahaHaha, ikke sant? Er en skikkelig sau (som mannen sier) den naboen![]()
Krysser fingrene for det, er jo ikke noe særlig for han å få så oppstykket søvn hellerDet er så slitsomt
Håper han roer seg snart..
Er det fotball igjen?!![]()
Makan, til oppførselNeeeii.. Både raper og promper den hunden![]()
Håper hun ikke våknetNå støvsuger huseier igjen. Rett over soverommet vårt... Har brukt en time på å legge J! Håper bare ikke hun våkner.
10 igjen
40
Haha ja. Men han rekker hjem igjen før presidentvalgetDet var dårlig planlagt av han![]()
Det var da også en ting å siMin far var i Oslo for noen uker siden. Nå ser jeg nok ikke han før i oktober. Han og stemor skal til Usa.
Hans sitat var "må reise nå tilfele trump blir president"![]()
Nå støvsuger huseier igjen. Rett over soverommet vårt... Har brukt en time på å legge J! Håper bare ikke hun våkner.
Nå støvsuger huseier igjen. Rett over soverommet vårt... Har brukt en time på å legge J! Håper bare ikke hun våkner.
Haha, godt poengMin far var i Oslo for noen uker siden. Nå ser jeg nok ikke han før i oktober. Han og stemor skal til Usa.
Hans sitat var "må reise nå tilfele trump blir president"![]()
Lige mådeGodt jobbet
Nei hun sover søttHåper hun ikke våknet
Falling skiesHvilken serie?![]()