Skravletråd September

Har tenkt litt på det. Etter bhg start er han trøtt allerede kl 16 og klar for sengen men legger han i 18 tiden da (litt tidlig med kl 16). Men uansett om vi legger han kl 18 eller 20 så er det like umulig. Og jo senere vi legger han jo tidligere våkner han på morgenen. Sovner han ikke før i 2å tiden våkner han i 5-5.30 tiden mens sovner han i 19 tiden kan han sove til kl 6 og av og til 7 tiden
Kan hende det blir bedre etterhvert når han jar blitt trygg i bhg og får søvnen der også

Ikke sant.. Vår er bare sånn.. liten og enkel. Altså, på størrelsen av en halv storfryser. Uten hyller eller så.. umulig å ha noe system i den, og alt for liten :/
Da anbefaler jeg å kjøpe stor :D

Tja kan vel si jeg er kjent med den ja.
660 mg og 4 ganger om dagen er ganske standard også :)
Altså den pleier å være effekt, men tar gjerne litt mer tid før man får effekt :)
Ah. Trodde denne var sterkere enn en jeg har fått før. Men da er det vel samma greia :p

Hun sa jeg burde bli så vesentlig bedre at jobb var mulig innen mandag. Ellers måtte jeg ringe henne. For jeg synes ikke formen er noe særlig bedre jeg...

Haha.. Skulle gjerne vært flinkere til å fylle fryseren her.. Men vår er ikke såå stor heller.. Skulle hatt større fryser først.
Vi har bare sånn todelt kjøleskap med frysedel nederst. Går å drømmer om en svær boks :p

Back
Topp